امام جمعه بروجرد: خبرنگاران و دانشجویان حقوق‌بگیران نجومی را رسوا کنند/ مردم از چیزی نترسند/ کسی که حقوق ۱۹ میلیونی می‌گیرد از وضعیت مردم خبر دارد؟

جهان صنعت نیوز| حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه در انتقاداتی تند از حقوق نجومی عضو هیات مدیره بنیاد مستضعفان اظهار کرد: یک آقایی {محسن رفیقدوست} آمده تلویزیون و می‌گوید ۱۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرم و ماشین لکسوس دارم. خجالت دارد اصلا تو میفهمی بعضی مردم با یارانه زندگی می‌کنند و رنگ گوشت را نمی‌بینند؟


وی تصریح کرد: تو چیکار میکنی که ۱۹ میلیون حقوق میگیری؟ مردم به نان شب محتاجند آن وقت به حقوق و ماشینت افتخار هم میکنی؟ خبر داری کارگر معدن چقدر حقوق می‌گیرد؟ از وضعیت کارگران خبر داری؟

حسینی در ادامه گفت: مردم از چیزی نترسند، حساسیت بخرج دهند و از حاکمیت بخواهند این افراد را کنار بگذارد چون تعدادی نمی‌فهمند فقر چیست و مردم در چه شرایطی زندگی می‌کنند.

امام جمعه بروجرد تاکید کرد: وقتی زندگی مردم را می‌بینیم اشک در چشمانمان جمع می‌شود. در جایى دیدم خانواده‌‌اى اسطبل را خانه خودشان کرده‌اند و می‌گویند فقط معیشت ما را درست کنید ما در همین جایی که هستیم زندگی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: از خبرنگاران و دانشجویان خواهش می‌کنم این افراد را رسوا کنند تا کسی جرات نکند چنین حقوقی بگیرد تا افرادی مانند این آقا {محسن رفیقدوست} برکنار شوند.

پیشنهاد ویژهگفت‌وگو
شناسه : 11902
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا