پرونده جنایی بخاطر شوخی بی‌جا در فرودگاه

به گزارش جهان صنعت نیوز: شوخی آمد نیامد دارد، علی‌الخصوص در گیت امنیتی فرودگاه. یک زن ۴۹ ساله که عازم سنگاپور بود، فرودگاه دوسلدورف را به هم ریخت و پروازش را هم از دست داد. وقتی مامور کنترل پرسید در ساک دستی چه دارد، مسافر جواب داد مواد منفجره.


مسافری که برای خوشمزگی به مامور فرودگاه گفت در کیف دستی‌اش مواد منفجره دارد، نه تنها پرواز را از دست داد، بلکه در اداره پلیس هم صاحب پرونده شد. این زن ۴۹ ساله اهل لایبزیک می‌خواست برای تعطیلات کریسمس به سنگاپور برود. وقتی به طور معمول در گیت امنیتی از او پرسیده شد که چه در کیف دستی‌اش دارد، بر سبیل مزاح گفت مواد منفجره.

اما برای پلیس و ماموران فرودگاه این شوخی اصلا خنده‌دار نبود. صف به هم خورد و ساک دستی مسافر با دقت تجسس شد. او را سپس برای بازپرسی به دفتر پلیس بردند. اینجا مسافر، جدی جدی به ماموران پرخاش کرد و حتی کوشید از دست آنها فرار کند. خلاصه آن که هواپیما پرید و پلیس نیز از او به دلیل به هم زدن نظم فرودگاه و “اقدام احتمالی جنایی” پرونده‌ای گشود

چند سال قبل هم یک اتریشی ۳۵ ساله در بازرسی گیت امنیتی در فرودگاه وین گفته بود، کمربند انفجاری‌اش را فراموش کرده اما فقط سه بمب در کیف دستی‌اش دارد. او هم خواسته بود شوخی کند اما بلایی مشابه مسافر آلمانی سرش آمد.

پیشنهاد ویژه
شناسه : 78061
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا