گل محمدی، کیا و کرانچار؛ گزینه‌های حداقلی پرسپولیس به جای برانکو!

جهان صنعت نیوز| پرسپولیسی‌ها برای جانشینی برانکو ایوانکوویچ وارد مسیر پیچیده‌ای شده‌اند که گزینه‌های متعددی را در برابر آن‌ها قرار می‌دهد.گزینه‌هایی را حالا فارس مطرح کرده که به نظر می رسد انتخاب‌هایی حداقلی برای قرمزها باشند.

با جدایی برانکو حالا پرسپولیس به دنبال یک جانشین شایسته است. یحیی گل‌محمدی یکی از گزینه‌های جدی مسئولان پرسپولیس نام گرفته اما قرارداد او با پدیده تمدید شده است. هرچند بندی برای فسخ قرارداد وجود دارد؛ این مربی اگر از پرسپولیس یا تیم ملی پیشنهاد داشته باشد می‌تواند قراردادش را فسخ کند. البته باشگاه پدیده این مساله را تکذیب کرد.

به جز یحیی، زلاتکو کرانچار سرمربی اسبق پرسپولیس هم از گزینه‌های مسئولان پرسپولیس است. مهدی مهدوی‌کیا هم در لیست پرسپولیس دیده می‌شود.

این نام‌ها درحالی مطرح می شوند که پیشتر وقتی یحیی در ادامه مسیر مربیگری مانوئل روی نیمکت پرسپولیس نشست با ماجراهای وداع تلخ مهدی مهدوی کیا از فوتبال و فینال جام حذفی که تلخ از دست رفت ، جایگاهش بین هواداران به شدت افت کرد. او چندی قبل قرارداد با تیم امید را رد کرد و رضا صالحی امیری و مهدی تاج گفتند قراردادی سه میلیاردی برای دو سال با تیم مشهدی بسته است.

او در شرایطی که می تواند با پدیده و بی استرس امسال مدعی قهرمانی لیگ باشد ، برای آمدن جای برانکو بدترین زمان را احتمالا باید انتخاب کرده باشد.

گزینه دیگر یعنی کرانچار که اصلا عملکرد خوبی در این چند سال نداشته. چه در سپاهان ، چه قطر و چه تیم امید و هر بار اخراج شده و آن مربی قهرمان لیگ یا مربی تیم ششم دنیا نیست . شایعاتی که در تیم امید سر راهش ایجاد شد، به رغم رفاقتی که با برانکو دارد، باید او را در قعر نامزدهای این تیم قرار دهد.

درباره گزینه هیجان انگیز کیا هم، او هنوز دو سال با امیدهای هامبورگ قرارداد دارد. آقا مهدی هنوز یک روز هم تجربه سرمربیگری نداشته و اخیرا مدرک پرولایسنس گرفته. مهدی معمولا آدم ریسک های اینچنینی نیست. او چندی قبل عضویت در هیات مدیره پرسپولیس را هم رد کرد.

اما مسئولان باشگاه پرسپولیس تا مشخص شدن وضعیت قطعی همکاری‌شان با برانکو، فعلاً مذاکره جدی با جایگزینان احتمالی انجام نمی‌دهند. ولی این گزینه ها هم به نظر می رسند گزینه های حداقلی برای جانشینی برانکو باشند.

ورزشی
شناسه : 27852
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا