گاف مدیریتی یا بی تجربگی؟/ پرسپولیسی‌ها پلن B نداشتند

جهان صنعت نیوز| خداحافظی برانکو ایوانکوویچ که می‌توانست اتفاقی قابل پیش بینی باشد، به قدری پرسپولیسی‌ها را شوکه کرد که سازمان این تیم را بر هم زد و سرخپوشان حالا در آستانه ورود به بحران هستند.


هرچند خیلی از آگاهان به امور فوتبال و به خصوص پرسپولیس از چندی پیش جدایی برانکو از این تیم را پیش بینی کرده و حتی هشدارهای لازم را هم به مدیران این باشگاه داده بودند، اما آنچه واقعیت داشت این است که مدیران این مجموعه نمی‌توانستند این اتفاق را باور کنند. در واقع آنها هنوز هم باور نکرده‌اند که برانکو از این تیم جدا شده و به الاهلی عربستان پیوسته است.

مدیران پرسپولیس آنقدر درگیر برانکو بودند که هیچ پلنی برای جدایی احتمالی او در نظر نگرفته بودند. هرچند سرخ پوشان مدتی قبل جلساتی را با افشین قطبی برگزار کردند که لو رفتن همین جلسات هم در جدایی برانکو نقش داشت، اما وقایع این روزها نشان می‌دهد مدیران پرسپولیس عملاً برنامه‌ای برای روزهای بعد از جدایی برانکو نداشتند.

پرسپولیس که در سه سال گذشته سه قهرمانی لیگ و یک قهرمانی جام حذفی با برانکو به دست آورد، می‌رود تا یکی از بدترین پیش فصل‌های خود را تجربه کند. این وقایع نشان می‌دهد مدیران این مجموعه یا اشراف کافی به امور مدیریتی در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس را نداشتند و یا یک اشتباه تاریخی در این باشگاه انجام داده‌اند. اشتباهی که می‌تواند افت چشمگیر قهرمان سه دوره گذشته لیگ برتر در لیگ نوزدهم را در بر داشته باشد.

ورزشی
شناسه : 28208
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا