چرا تماشای بازی‌های رونالدو برای مادرش ممنوع شد؟

جهان صنعت نیوز:  دولوریس آوویرو، مادر کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی فوتبال جهان از تماشای بازی‌های پسرش منع شده و این منع را خود رونالدو وضع کرده، اما دلیل آن چیست؟ نگرانی ستاره پرفروغ یوونتوس درباره سلامتی مادرش.

کریستیانو رونالدو در یک گفتگوی تلویزیونی اعتراف کرد از مادرش خواسته بازی‌هایش را دنبال نکند. او در این باره‌گفت: «او به شدت دچار استرس می‌شود. دلیلش را نمی‌دانم، ولی اجازه نمی‌دهم بازی‌های مهم را تماشا کند. از دوستانم می‌خواهم همزمان با بازی در خانه ما و در کنار مادرم باشند تا او بازی را نبیند.»

ستاره پرتغالی یوونتوس ایتالیا که تا کنون ۵ بار برنده جایزه بهترین بازیکن جهان شده، افزود: «تا حالا دو بار در ورزشگاه از هوش رفته. او به شدت عصبی می‌شود. من دیگر پدر ندارم و نمی‌خواهم مادرم را هم از دست بدهم. به همین دلیل از خواسته‌ام بازی‌های نیمه نهایی و فینال را تماشا نکند.»

رونالدو در این گفتگو پس از آنکه ویدئویی از پدرش خوزه دنیس آوویرو را دید، به شدت گریه کرد. پدر رونالدو در سال ۲۰۰۵ و زمانی که ۵۲ ساله بود، به دلیل نارسایی کلیوی ناشی از اعتیاد به الکل درگذشت. رونالدو در آن زمان ۲۰ سال سن داشت.

مادر رونالدو در حال حاضر ۶۵ سال سن دارد و در ماه آگوست ۲۰۱۹ فاش کرد که به سرطان پستان دچار شده است.

ورزشی
شناسه : 49958
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا