قلم قرمز استراماچونی روی نام هافبک جنجالی

جهان صنعت نیوز| فرشید باقری،هافبک دفاعی تیم استقلال هم در فهرست مازاد این تیم قرار دارد.


ماندن و رفتن فرشید باقری از استقلال هنوز مشخص و قطعی نیست، اما شواهد نشان میدهد که نه باشگاه تمایلی بقرای حفظ این بازیکن دارد و مه خود باقری طبق قرارداد یکساله اش چندان مایل به ماندن است. جرقه جدایی او از اواخر فصل گذشته و دربی برگشت کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

حاشیه های فصل گذشته و رفتار روزهای اخیر فرشید نشان می دهد که اگر طبق شنیده ها اصراری به جدایی نداشته باشد، دست کم اصراری هم برای ماندن ندارد! استوری های اخیر او درباره اخراجی ها هم با واکنش تند هواداران استقلال در فضای مجازی روبرو شد تا او به رغم بازی های خوبی که در فصل گذشته انجام داد و محبوبیت نسبی که روی سکو ها پیدا کرده بود دیگر پایگاه چندانی در طیف هواداران نداشته باشد.خواستن ونخواستن باقری فقط یک طرف ماجرا است.

شواهد و قرائن حکایت از این دارد که باشگاه روی ماندن فرشید حساب نکرده و به دنبال پر کردن جای او است.استقلالی ها ابتدا با مسعود ریگی قرارداد بستند و هافبک دفاعی فیکس پدیده خودرو مشهد را به خدمت گرفتند. در عین حال مذاکرات با علی کریمی و روزبه چشمی برای تمدید قرارداد آنها ادامه داشت. باشگاه استقلال دیروز هم با رضا اسدی هافبک دفاعی فصل گذشته سایپا قرارداد ۲ ساله بست.

بلافاصله بعد از آن خبر رسید که مذاکرات با علی کریمی برای تمدید قرارداد هافبک دفاعی فصل قبل استقلال هم به خوبی پیش می رود و این بازیکن در آستانه تمدید قرارداد با آبی پوشان قراردارد. استقلال بدون کریمی و با احتساب سینا خادم پور که به اردوی تیم ملی امید هم دعوت شده ۳ هافبک دفاعی دارد.

اگر کریمی هم ماندنی شود این تعداد به ۴ بازیکن می رسد که این وسط ماندن فرشید باقری به عنوان پنجمین هافبک دفاعی نه توجیه فنی دارد و نه به لحاظ اقتصادی با عقل جور در می آید که باشگاه حدود یک میلیارد تومان بی دلیل هزینه کند!؟ بعد از جدایی قطعی میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر، روح اله باقری، آرمین سهرابیان و محسن کریمی، احتمالا باقری ششمین بازیکن مازاد استقلال و استراماچونی برای فصل آینده خواهد بود. شاید آنها منتظر هستند تا ابتدا با علی کریمی تمدید کنند تا بعد نوبت به فرشید برسد.

ورزشی
شناسه : 33715
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا