آمده‌ام تا پرسپولیس چهارمین قهرمانی پیاپی را با من بگیرد

جهان صنعت نیوز| گابریل کالدرون پس از قهرمانی‌هایی که در عربستان داشت به ایران آمده است تا این بار قهرمانی با پر طرفدارترین تیم آسیا را تجربه کند. او پس از ورود به تهران با انرژی و امید زیادی درباره آینده سخن گفت.


مربی آرژانتینی در اولین مصاحبه خود درباره پرسپولیس و در گفتگوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: من خیلی خوشحال هستم که کارم را با تیم بزرگی چون پرسپولیس آغاز خواهم کرد. تیمی که خیل عظیمی از هواداران را در کنار خود دارد.

پرسپولیس در آسیا و بلکه در دنیا، بهترین هواداران را دارد. سه بار پیاپی قهرمان شده است. نایب قهرمان آسیا است و در حال حاضر بهترین تیم ایرانی است. من هم آمده‌ام تا این راه را ادامه بدهم.

وی ادامه داد: قهرمانی اول سخت است. قهرمانی دوم سخت تر می شود و هر قدر بالاتر برویم کار سخت تر است. پرسپولیس نشان داد که سه بار پیاپی قهرمان شد و من آمده ام تا چهارمین قهرمانی پیاپی خودش را با من بگیرد. ما به دنبال قهرمانی هستیم و من این چالش را قبول کرده‌ام. انگیزه خیلی زیادی دارم چون در باشگاه بزرگی هستم. تیم خوبی دارم و بهترین طرفداران هم کنار ما هستند. من قول می دهم بهترین تلاش خود را خواهم کرد و پرسپولیس نمایش تحسین برانگیزی خواهد داشت.

کالدرون درباره اهداف خود در پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من برای پرسپولیس ممکن است که کیفیت بازی خود را مقداری بالاتر ببرد. من می‌خواهم که این کار را انجام بدهیم و باور دارم با پرسپولیس از عهده انجام این کار بر می‌آییم.

ما به دنبال بازی و فوتبال خوب هستیم که در ادامه‌اش قهرمانی هم باشد. فوتبالی که من، هواداران پرسپولیس، فوتبال آرژانتین و در کل فوتبال دنیا آن را دوست داشته باشیم. من اطمینان دارم هواداران از اجرای من و آنچه با تیم انجام خواهیم داد، خوشحال خواهند شد.

ورزشی
شناسه : 31156
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا