خطیر و حرف‌هایی که اثبات نشد

جهان صنعت نیوز  |  خطیر در استقلال روزهای تاریک و روشن زیادی داشت. او در پرونده پروپئیچ و فسخ قرارداد با ایسما، گرو و نیومایر با عملکرد خود ثابت کرد که می‌تواند مدیر توانایی برای باشگاه استقلال باشد و روزهای روشنی را برای این باشگاه رقم بزند، اما در چند موضوع نتوانست آن‌طور که باید عمل کند و عملکرد مثبتی را از خود نشان نداد.


خطیر روز گذشته بعد از فسخ قرارداد و استعفایش کنفرانس خبری‌ را برگزار کرد و نکات مهمی را به زبان آورد. اولین موضوعی که خطیر، درباره آن بحث کرد، ماجرای انتقال ۵۰ هزار دلاری نورافکن به شارلوا بود و خطیر از این موضوع پرده برداشت که مدیران سابق باشگاه، از ۲۰۰ هزار دلار مبلغ انتقال این بازیکن به شالروا صرف نظر کرده‌اند. خطیر یک‌بار دیگر، این موضوع را در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرده بود، اما هیچ سندی درمورد این موضوع به مراجع قضایی فدراسیون فوتبال یا مراجع دیگر ارائه نکرد تا اگر پای دلال یا مدیری در میان است به آن رسیدگی شود.

موضوع دومی که خطیر مطرح کرد، پرونده دلالی وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال بود. خطیر در چند ماه گذشته بارها این موضوع  را مطرح کرده و حتی چند هفته پیش بود که خبر از انتشار اسناد خود در این مورد داد، اما او تنها یک عکس از صحبت‌های خودش با شفر را منتشر کرد که مدرک قابل استنادی به حساب نمی‌آمد. با اینکه او در کنفرانس روز گذشته خود، از شفر بابت اینکه موضوع دلالی را مطرح کرده عذرخواهی کرد، اما همچنان روی مواضع خود پافشاری کرد و گفت که مدارک دلالی او را در اختیار دارد! معلوم نیست که اگر خطیر مدرکی در اختیار دارد، چرا آن را به‌صورت کامل منتشر نمی‌کند یا در اختیار مراجع قضایی قرار نمی‌دهد تا زوایای تاریک حاشیه های پیش آمده برای هواداران روشن شود؟

ورزشی
شناسه : 38162
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا