برابر اندونزی کاملا خسته بودیم

جهان صنعت نیوز:  حمید استیلی در نشست خبری بعد از بازی تیم امید مقابل اندونزی اظهار داشت: ابتدا از میزبانی فدراسیون فوتبال اندونزی تشکر می‌کنم. در خصوص بازی فکر می‌کنم ما در نیمه نخست عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتیم، کاملا بر جریان بازی مسلط بودیم. هفت موقعیت مسلم گلزنی فقط در این نیمه داشتیم که با بی‌دقتی از دست رفت. در مسابقات نهایی خلق این تعداد موقعیت آسان نیست و باید از این اشتباهات درس بگیریم. اگر نیمی از فرصت‌ها تبدیل به گل می‌شد با نتیجه پرگل پیروز می‌شدیم.

سرمربی تیم امید اضافه کرد: ما یک سفر طولانی به بالی داشتیم و همچنین پنج ساعت اختلاف ساعت با تهران و شرایط ویژه آب و هوای شرجی این منطقه از نظر بدنی فشار زیادی به تیم وارد کرد. بچه‌ها به دلیل اختلاف ساعت شب قبل استراحت خوبی نداشتند و به همین دلیل در نیمه دوم افت کردیم و کاملا خسته بودیم. البته همه این مسائل برای من قانع کننده نیست و با وجود خستگی معتقدم نباید به حریف فرصت می‌دادیم.

وی ادامه داد: امیدوارم با فرصتی که در پیش خواهیم داشت و با استراحت مناسب بازیکنان، در بازی بعد عملکرد واقعی خودمان را نمایش بدهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم. البته اندونزی هم تیم بسیار خوب و سرعتی بود که چشم به ضد حملات داشت و از همین طریق موفق به گلزنی شد.

ایندرا سافر سرمربی تیم امید اندونزی گفت: ایران تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان فیزیکی در اختیار دارد. ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از عرض زمین برای بازیسازی استفاده می‌کنند. تلاش زیادی برای دفاع از دروازه خودمان کردیم، به دنبال بستن راه‌های حریف بودیم و می‌خواستیم از ضد حملات به خوبی استفاده کنیم.

سافر اضافه کرد: پیش از این با تیم‌های المپیک عربستان، چین و اردن بازی کردیم اما این مسابقه برای ما بهترین و مفیدترین بازی بود. البته تیم ایران موقعیت‌های خوبی به دست آورد اما تیم ما هم در نیمه دوم صاحب فرصت‌های مناسبی شد. امیدوارم دومین بازی هم برای هر دو تیم مفید باشد.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 61539
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا