با وعده نمی‌شود در فوتبال مدیریت کرد

جهان صنعت نیوز:  گودرز حبیبی اظهار داشت: به عنوان پیشکسوت باشگاه استقلال از وزیر ورزش سئوال دارم که چرا با این حجم از نارضایتی، تجدید نظری در مدیریت این باشگاه صورت نمی‌گیرد؟

وی اضافه کرد: وقتی نه هواداران از مدیریت باشگاه رضایت دارند، نه پیشکسوتان، نه کادر فنی و نه بازیکنان، پس چه کسی از عملکرد کادر مدیریتی راضی است که در آن تجدید نظر نمی‌شود؟

پیشکسوت آبی پوشان گفت: خوشبختانه تیم خوب بازی می‌کند و نتایج خوبی می‌گیرد که ماحصل زحمات کادر فنی و بازیکنان است و من امیدوارم این نتایج خوب باعث پوشش ضعف در ساختار مدیریتی باشگاه نشود.

حبیبی تاکید کرد: در این باشگاه بیان مسائلی دور از حقیقت و واقعیت به بازیکن، مربی، هوادار و پیشکسوت یک رویه شده و همانطور که کاپیتان تیم وریا غفوری هم اشاره کرد در این باشگاه فقط وعده داده می‌شود. در حالی که در فوتبال نمی‌توان با وعده و وعید مدیریت کرد.

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص دیدار ایران و عراق در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان داشت: این بازی به مراتب از بازی با بحرین سخت‌تر است، چون عراق تیمی با تجربه‌تر و قوی تر از بحرین است. تیم ایران در این بازی محکوم به پیروزی است چون نتیجه‌ای به جز پیروزی، کار ما را برای صعود از این مرحله به اما و اگر می‌کشد و ممکن است تبعات سنگینی برای فوتبال ایران داشته باشد.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 60663
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا