«استرا» و استقلال هنوز به ته خط نرسیده‌اند

جهان صنعت نیوز: در این گزارش آمده است: سناریوی جدیدی مابین «آندره‌آ استراماچونی» و استقلال در حال شکل گرفتن است. استقلال هنوز قرارداد خود را با مرد ایتالیایی معتبر می‌داند.


همانطور که روز گذشته گفتیم، تعدادی از هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش ایران تجمع کرده و خواستار ارائه راه حلی برای قرارداد استراماچونی شدند. سرمربی ایتالیایی هم‌اکنون به ایتالیا بازگشته اما داستان هنوز تمام نشده است.

استقلال که باشگاهی تحت نظر دولت و وزارت ورزش و جوانان ایران است به رغم وجود مفاد مشخص در قرارداد منعقد شده با استراماچونی، بدون تعلل به طور علنی اعلام کرد که قرارداد مذکور همچنان معتبر است. این به چه معنا است؟ به طور دقیق‌تر باید بگوییم که ماجراجویی استراماچونی در ایران شاید هنوز به آخر خط نرسیده باشد اما وی تمایل دارد برای بازگشت ضمانت‌های بیشتری دریافت کند.

بعد از بازگشت استرا به ایتالیا فشارهای زیادی برای حل مشکل حتی از سوی طرف ایتالیایی اعمال شد. با این وجود استراماچونی برای بازگشت به استقلال باید با انعقاد قراردادی جدید با این تیم موافقت کند و این موضوع تنها زمانی محقق می‌شود که باشگاه ایرانی جزء به جزء ضمانت‌هایی را که وی می‌خواهد، ارائه دهد.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 69481
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا