«ندرلند» می‌خواهد دیگر از اسم «هلند» برای این کشور استفاده نکند

به گزارش جهان صنعت نیوز: نِدِرلَند قصد دارد از آغاز سال ۲۰۲۰ دیگر نام «هلند» را برای این کشور به کار نبرد.

هلند در واقع منطقه‌ای از ندرلند است، اما از هر دو اسم برای اشاره به این کشور واقع در شمال اروپا استفاده می‌شود.

از ژانویه سال جدید، رسما اسم هلند از تمامی نشریات و مطالب بازاریابی حذف خواهد شد تا فقط از نام اصلی این کشور، یعنی ندرلند، استفاده شود.

طبق گزارش روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد، این تغییر نام که حدود ۲۰۰ هزار یورو هزینه دارد، بخشی از برنامه وسیع‌تری برای تغییر نام این کشور است.

این تغییرات پیش از برگزاری مسابقه آواز یوروویژن در ندرلند و هم‌چنین حضور این کشور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو صورت می‌گیرد.

بە گزارش داچ نیوز، نماد گل لاله نارنجی‌رنگ حذف شده و جای خود را به دو حرف NL داده است که به شکل گل لاله طراحی شده است. این نماد جدید ماه گذشته توسط سیگرید کاگ، وزیر تجارت هلند، معرفی شد.

سایت گردشگری کنونی این کشورholland.com، هنوز از شعار «اینجا هلند است» در کنار گل لاله نارنجی‌رنگ استفاده می‌کند.

هلند در واقع منطقه‌ای از ندرلند است که شهرهای مشهور این کشور، آمستردام، روتردام و لاهه، در آن قرار دارند.

به نظر می‌رسد که در استراتژی جدید بر گردشگری پایدار تمرکز شده است تا گردشگران بیشتر به شهرهای دیگری غیر از پایتخت این کشور سفر کنند و در آنجا بمانند.

هیئت گردشگری هلند در ماه مه اعلام کرد که به دلیل شلوغی بیش از حد شهرها و جاذبه‌های توریستی این کشور، تبلیغات برای معرفی این کشور به عنوان یک مقصد گردشگری را متوقف خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود که در یک دهه آینده شمار بازدیدکنندگان از این کشور از ۱۹ میلیون به ۲۹ میلیون نفر افزایش یابد – و مقامات کشور این افزایش را لزوما اتفاق خوبی تلقی نمی‌کنند.

هیئت گردشگری این کشور در سند استراتژی خود برای دهه آینده، اعلام کرده است: «برای کنترل جریان بازدیدکنندگان و استفاده از فرصت‌هایی که گردشگری به همراه خود می‌آورد، باید از همین حالا اقدام کنیم.»

در این سند همچنین آمده است: «به جای تبلیغ برای مقصدهای گردشگری، اکنون باید آن‌ها را مدیریت کنیم.»

در این میان، آمستردام بخصوص با مشکل شمار بیش از حد گردشگران روبروست. این شهر یک میلیون نفر جمعیت دارد اما سالیانه ۱۷ میلیون گردشگر از آن بازدید می‌کنند.

در این راستا، گروه‌های مبارزه با افراط در گردشگری، مانند گروه «آن‌توریست آمستردام» ایجاد شده‌اند – یکی از استراتژی‌های این گروه ازدواج با یک آمستردامی است، که هدف از آن، ایجاد رابطه نزدیک‌تر بین مردم محلی و بازدیدکنندگان است.

 

 

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 77455
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا