مدیرعامل رایتل مردود شد

جهان صنعت نیوز: در حالیکه از هفته ها پیش برخی رسانه ها خبر داده بودند که مینا مهرنوش عضو هیات مدیره شرکت رایتل به سمت مدیرعامل این شرکت خدمات ارتباطی منصوب شده است ولی با انتشار اطلاعیه روز گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بار دیگر این شرکت بزرگ ارتباطی همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برد.


در اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آمده است :  براساس پروانه‌های صادر شده از سوی رگولاتوری ، مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای تمامی دارندگان پروانه لازم‌الاجراست و این موضوع در پروانه رایتل نیز با صراحت قید شده است. مصوبه الزامات احراز صلاحیت حرفه‌ای مدیران و دارندگان پروانه در حوزه ICT به اپراتور مذکور ابلاغ و برای اپراتور درباره انتصاب مدیرعامل جدید نیز لازم الاجراست.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: علیرغم ادعای انتصاب مدیرعامل جدید از دو شهریور ماه، تمامی مکاتبات اپراتور رایتل با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابتدای شهریور تاکنون با امضای سرپرست این اپراتور انجام شده است. براساس مصوبه کمیسیون هرگونه انتصاب قبلی درخصوص مدیرعامل و اعضای هیات مدیره که در روزنامه رسمی ثبت شده باشد مشمول مصوبه اخیر کمیسیون نمی‌باشد که این موضوع درخصوص مدیرعامل جدید محقق نشده است.

به این ترتیب به دلیل عدم رعایت مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، از نظر رگولاتوری انتصاب مدیرعامل جدید رایتل وجاهت قانونی نداشته و اقدامات و تصمیمات ایشان مورد قبول رگولاتوری نخواهد بود و در صورت اصرار شرکت رایتل برای انتصاب ایشان لازم است مشخصات و سابقه کاری وی به رگولاتوری ارسال شده و براساس مصوبه کمیسیون صلاحیت حرفه ای ایشان بررسی شود.

مینا مهرنوش مدیر مسئول روزنامه کسب و کار بوده که پیش از این فاقد هر گونه سابقه فعالیت در حوزه تخصصی مدیریت یک شرکت بزرگ خدمات ارتباطی است که همین موضوع در هفته های گذشته مورد انتقادات فراوانی واقع شده است اما گفته می شود که وی با استفاده از موج خبرسازی در این باره تلاش داشته است سازمان تنظیم مقررات ارتباطات را در مقابل عمل انجام شده قرار دهد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 48469
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا