ماجراجویی پوتین در جنگل های سیبری

جهان صنعت نیوز:  ولادیمیر پوتین که به طور کلی علاقه ای به گشت وگذار و انجام فعالیت های ماجراجویانه و بودن در معرض دید مردم دارد این بار در آستانه سالروز تولد خود سفری کوتاه به جنگلهای شمالی سیبری داشته و به گشت و گذار در این مناطق پرداخته است.

وی در سفر به منطقه تایگا، و جنگل های شمالی سیبری به پیاده روی در طبیعت و لذت بردن از مناظر بکر این منطقه شمالی روسیه و همچین چیدن قارچ های طبیعی از کوهستان پرداخته است.

در تصاویر منتشر شده از این سفر غیر منتظره مشخص است که سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، ولادیمیر پوتین را در سفرش به طبیعت همراهی می کند.

پیش از این دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرده بود که ولادیمیر پوتین، در آستانه سالروز تولد خود در تایگای سیبری به استراحت پرداخت.

وی همچنین از برنامه های رئیس جمهور روسیه برای سالروز تولدش خبر داده بود.

گفتنی است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، امروز هفتم اکتبر ۶۷ ساله می شود و سخنگوی کاخ کرملین دراین باره گفته بود که رئیس جمهور روسیه اغلب جشن تولد خود را در کنار خانواده، دوستان و گاهی نیز در کنار همکاران خود می گذراند.

پیش از این نیز اخبار مختلفی در باره ماجرجویی های پوتین در خبرگزاری های منتشر شده بود.

در یکی از این موارد رییس جمهور پوتین با یک زیردریایی کوچک به عمق ۸۳ متری زیر دریاها رفته بود.

نزدیک شدن به یک خرس قهوه ای و تیراندازی به یک نهنگ بالن، و تلاش برای سفری دوهزار کیلومتری به شرق دور روسیه با یک خودرو «لادا» از دیگر مواردی است که از رفتارهای پوتین گزارش شده است.

وی در سفر دو هزار کیلومتری خود از شهر خاباروفسک Khabarovsk در شرق دور روسیه با یک خودروی لادای زرد رنگ حرکت کرد و به شهر چیتا در سیبری رفت.

گفته شده است که در آن سفر شرکت سازنده خودروهای لادا که به شدت از حمایت دولت روسیه برخوردار است در ابتدای سفر پوتین به سیبری از وی خواسته بود که این خودرو را آزمایش کند.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 53445
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا