یکی از این جلسات با اغتشاشات همزمان شد که درباره آن هم گفت‌وگو کردیم

به گزارش جهان صنعت نیوز: ضرغامی با تأکید بر اینکه همه باید با هم گفت‌وگو کنیم، چراکه گفت‌وگو بهترین راه برای حل مشکلات کشور است، بیان کرد: من شنیده‌ام که رئیس‌جمهور و رئیس‌ قوه قضاییه چنین جلساتی را دارند و با جریان‌های سیاسی مختلف گفت‌وگو می‌کنند.

عزت‌الله ضرغامی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشر شده درباره جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان تحت عنوان شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: به واسطه چنین گفتگوهایی دیدگاه‌ها به هم نزدیک می‌شود و قرائت‌ها و روایت‌های مختلف درباره یک پدیده واحد برای تصمیم‌گیری درست به اشتراک گذاشته می‌شود.

ضرغامی با تأکید بر اینکه همه باید با هم گفت‌وگو کنیم، چراکه گفت‌وگو بهترین راه برای حل مشکلات کشور است، بیان کرد: من شنیده‌ام که رئیس‌جمهور و رئیس‌ قوه قضاییه چنین جلساتی را دارند و با جریان‌های سیاسی مختلف گفت‌وگو می‌کنند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: قطعا این روند به نزدیک کردن افکار کمک می‌کند.

وی در مورد بررسی مسائل اخیر کشور در این جلسات که بیشتر حاضرین از مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند، گفت: یکی از این جلسات با اغتشاشات همزمان شد که درباره آن هم گفت‌وگو کردیم. به نظر من بسیاری از راهبردهایی که در حوزه سخت وجود دارد، می‌تواند با راهبردهای نرم، تعدیل شود.

ضرغامی ادامه داد: به دلیل اینکه در اجرای راهبردهای نرم کمتر کار می‌کنیم، سختی کار بر دوش دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی قرار می ‎گیرد. همه وزرا و اعضای هیات دولت بر اجرای راهبردهای نرم تأکید دارند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: هرگونه برخوردهای غیرنرم که می‌تواند از حوزه نرم انجام بگیرد، کار را سخت‌تر می‌کند.

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 310089
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا