کوچه «اختر» باز شد ، میرحسین در حصر ماند

به گزارش جهان صنعت نیوز:از سال ۸۹ شورای عالی امنیت ملی بر اساس مصوبه‌ای، محدودیت‌ها در خصوص رفت و آمد میر حسین موسوی و مهدی کروبی از معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعمال کرد.

این محدودیت‌ها در طول سال‌های گذشته با روندی کاهنده ادامه داشت و مشخصا متناسب با رفتارهای آن‌ها در میزان رعایت نظم عمومی و آرامش جامعه، تنظیم می‌شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری قوه قضاییه، در ماه‌های اخیر با اغماض نسبت به کارنامه‌ی این افراد، محدودیت‌ها به حداقل رسیده و امروز صبح محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از این افراد در خیابان پاستور تهران، رفع شد تا رفت و آمد برای همسایه‌ی او نیز تسهیل شود.

“میزان” در انتها نوشته است: “اصل مراقبت از فرد یاد شده با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی او، همچنان برقرار است.”

 

فارس :تصمیم شورای عالی امنیت ملی است

همزمان ، فارش گزارش داد: صبح امروز، دو درب که از ابتدای موضوع حصر میرحسین موسوی در بن بست اختر به‌منظور بازدارندگی برای اعمال فتنه گران تعبیه شده بود، با تصمیم شورای عالی امنیت ملی برداشته شد.

 

رنور نیوز، رسانه وابسته به شورای امنیت هم اعلام کرد که کاهش تدریجی حفاظتی آقایان موسوی و کروبی از چند سال قبل آغاز شده بود و روند فوق همچنان ادامه دارد. خانم رهنورد نیز بیشتر از دو سال است که هیچگونه محدودیت حفاظتی ندارد.

 

 

کوچه «اختر» باز شد ، میرحسین در حصر ماند /  عکس + بازتاب ها و واکنش خبرگزاری دولت

 

 

 

عبدی: باید استقبال کرد

در همین حال عباس عبدی فعال سیاسی در واکنش به این خبر در توییتر نوشت: “گرچه هنوز محدودیت‌ها از آقایان موسوی و کروبی بطور کامل رفع نشده ولی رفتن آقای کروبی به منزل جدیدشان و تغییرات اخیر در منزل آقای موسوی، یک گام بزرگ به پیش است و باید از آن استقبال کرد.”

 

 
کوچه «اختر» باز شد ، میرحسین در حصر ماند /  عکس + واکنش خبرگزاری دولت
 

 

جواد امام : اتفاق خاصی نیفتاده

جواد امام در گفت و گو با منیبان درباره خبر منتشر شده در خبرگزاری میزان مبنی بر این که «صبح امروز محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از سران فتنه ۸۸ در خیابان پاستور، برطرف شد، اما اصل مراقبت از وی همچنان ادامه دارد» گفت: در خود خبر تصریح شده که حفاظت برقرار است و تنها درب فیزیکی سر کوچه، برداشته شده است. وی تاکید کرد: آن در باشد یا نباشد چندان مهم نیست و این در آهنی، مانع اصلی در تعریف حصر نبود.

 

 

رفع محدودیت فیزیکی مقابل منزل میرحسین ، ادامه حصر

 

 

کوچه «اختر» باز شد ، میرحسین در حصر ماند /  عکس + واکنش خبرگزاری دولت
نمایی از درب مسدود کننده ورودی کوچه «اختر»

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 
 
 
 
خبرگزاری دولت : شعاری که روحانی داد و رئیسی عمل کرد
ایرنا، تازه ترین خبر درباره رفع محدودیت فیزیکی مقابل خانه میرحسین موسوی را با روتیتر «رفع محدودیت فیزیکی یکی از سران فتنه» و تیتر «کوچه «اختر» باز شد ؛ شعاری که روحانی داد و رئیسی عمل کرد»، منتشر کرد.
 
 
کوچه «اختر» باز شد ، میرحسین در حصر ماند /  عکس + واکنش خبرگزاری دولت

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 258334
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا