مخبر: مشکلات کشور با تکیه بر توان مردم حل می‌شود

به گزارش جهان صنعت نیوز:  محمد مخبر روز چهارشنبه در آیین افتتاح بیش از ۶ هزار ۵۰۰ طرح و پروژه عمرانی و اشتغالزایی روستایی که به صورت متمرکز در شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل از ویژگی‌های استثنایی برخوردار بود که باید در راستای نهضت تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب، این ویژگی‌ها و مکتب بار دیگر بازخوانی و بیان شود.


وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز و ممتاز امام راحل که در رهبر معظم انقلاب نیز متبلور است، هنر به صحنه کشیدن مردم برای حل مشکلات جامعه بود، هنری که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و اداره امور جنگ شد.

وی اظهار داشت: امروز نیز رهبر معظم انقلاب با تکیه بر این ویژگی ممتاز، در تقابل با تمام تلاش‌های استکبار در مقابله با ایران اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش دولت در حل مشکلات جامعه گفت: دولت در مدت زمان کوتاهی که مدیریت کشور را در اختیار گرفته با وجود تمامی مشکلات از وضعیت نامناسب ذخایر کشور، فروش اندک نفت، فوت روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در اثر کرونا، پول‌های به گروگان گرفته شده کشور و روند کند مذاکرات هسته‌ای، توانسته مسائل کشور را در حدی که قابل تصور نیست برطرف کند.

مخبر گفت: دولت با تأسی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب تلاش دارد تا برای حل مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت، مردم را به صحنه کشانده و پیام “ما می‌توانیم” را به منصه ظهور برساند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: امروز با حول و قوه خداوند متعال، ظرفیت‌های خدادادی و توان مردم، کارهای بزرگی در کشور انجام شده و مشکلی نیست که برای حل آن چندین راه حل وجود نداشته باشد.

وی یکی از مهمترین اهداف امام راحل و رهبر معظم انقلاب را توجه به محرومین اعلام کرد و افزود: دولت سیزدهم با شعار مردم و عدالت‌خواهی تلاش دارد نگاه عادلانه‌ای به جامعه داشته باشد که مهمترین آن اجرای عدالت در معیشت مردم است.

وی از روستا به عنوان مناطق مولد جامعه یاد کرد و اظهار داشت: امروز جامعه محرومیت را به جغرافیای روستا منتسب می‌کند ولی دولت تلاش دارد تا این مناطق را به نماد پیشرفت، تولید و اشتغال کشور تبدل نماید.

مخبر افزود: مردم شهرهای بزرگ با معضلاتی نظیر آلودگی هوا ، هزینه بالای زندگی و اشتغال مواجهند و روستاهای کشور باید به جایگاهی از توسعه و اشتغال برسند که هر کس خواهان زندگی مناسب، مفید و موثر باشد، به مناطق روستایی عزیمت کند.

 در این مراسم ۶ هزار و ۵۷۸ طرح و پروژه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی با اشتغال بیش از ۵۰ هزار نفر در سراسر کشور افتتاح شد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 246683
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا