علم‌الهدی:مردم اصفهان به خاطر نان و آب مقابل نظام نمی‌ایستند

به گزارش جهان صنعت نیوز: حجت‌الاسلام علم‌الهدی گفت: در هفته‌های گذشته مردم اصفهان براساس مطالبه‌ای بحق تجمع و حقابه خود را مطالبه کردند. اصل تجمع بحق بود و پس از اعتراضات نیز با انجام مذاکرات و مدیریت قابل توجه رسانه‌ای، مساله در یک مثلثی حل شد که اگر این مثلث در عرصه‌های مختلف اجتماعی حاکم شود، ما دیگر در زندگی سیاسی و اجتماعی خود به بحران دچار نخواهیم شد.

وی ادامه داد: ضلع اول این مثلث بصیرت مردم بود. مردم با بصیرت خود، مطالباتشان را عاقلانه مطرح کردند. ضلع دوم مدیریت رسانه‌ای هوشمند بود که خوشبختانه رسانه ملی به جریان این اعتراضات وارد شد و این مساله را با اطلاع‌رسانی درست مدیریت کرد. ضلع سوم نیز که از تمام اینها اهمیت بیشتری داشت، پاسخگویی مسوولان بود. مسوولان در جمع مردم به مطالبات پاسخ دادند و برای حل مشکل با مردم تفاهم کردند.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: در اینجا جریان فریب رسانه‌ای به سراغ جامعه انقلابی اصفهان آمد و پس از این‌که مساله حل شد و بین مردم و مسوولان تفاهم شکل گرفت، این جریان برای تحریف ماجرا وارد شد.

دشمن از قبل برای اجرای چنین اقداماتی برنامه داشت و مزدوران خود را با کوکتل مولوتوف به وسط جمعیت مطالبه‌گران اصفهانی فرستاد و این افراد حرکت‌های هنجارشکنانه انجام دادند.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه مردم اصفهان مردمی نیستند که به خاطر نان و آب مقابل نظام بایستند، گفت: مردم اصفهان پس از حل مشکل‌شان پراکنده شدند و چند صد نفری که برخی مزدور دشمن بودند و برخی جوانان ناآگاه که به تحریک مزدوران وارد شدند، وسط معرکه آمدند که خوشبختانه با فعالیت نیروی انتظامی این مشکل به خوبی جمع شد.

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 233118
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا