شخص روحانی در قبال تخلفات مدیران فولاد مبارکه مسئول است

به گزارش جهان صنعت نیوز:  فریدون عباسی تساهل و تسامح دولت روحانی را عامل ایجاد پرونده‌های بزرگ مفاسد اقتصادی در دولت قبل خواند و گفت: گزینش وزرا و مدیران در دولت قبل دقیق نبود و مدیران وابسته به جریان‌های خاص بر سر کار می‌آمدند.

نماینده مردم کازرون در مجلس افزود: افرادی که به انقلاب و نظریه مقاومت اعتقاد داشتند در دولت روحانی کنار گذاشته شدند و لیبرال‌ها و مدیران مفسد بر صندلی هیات مدیره‌ها و مدیریت مجموعه‌های بزرگ اقتصادی تکیه زدند. این افراد سختگیری کمتری نسبت به تخلفات داشتند و انتخاب می‌شدند تا مستقیما دستورات شخص رئیس جمهور را اجرایی کنند.

عباسی تصریح کرد: در دولت فعلی افراد انقلابی و دغدغه‌مند بر صندلی‌های مدیریت تکیه زدند و به همین دلیل پرونده‌های تخلفات دولت قبل در حال افشا می‌باشد. قطعا روحانی در انتخاب مدیران بزرگترین شرکت‌های اقتصادی نقش داشته است و در قبال عملکرد این افراد نیز مسئول است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با اعمال نفوذ اطرافیان رئیس جمهور افرادی برای مدیریت این مجموعه‌ها انتخاب شدند که فقط به دنبال اعمال نفوذ بودند و گمان می‌کردند همیشه بر صندلی قدرت باقی خواهند ماند و هیچ‌گاه حساب‌کشی نخواهند شد.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 283921
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا