رییس جمهور: کوچکترین تحرکی از صهیونیست‌ها سر بزند، در مرکز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز در مراسم رژه ۲۹ فروردین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در جوار مرقد مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با بیان اینکه پیوستگی ارتش و سپاه، برادری و صمیمت و همراهی این دوسازمان به عنوان دو بازوی توانمند فرمانده معظم کل قوا مثال‌زدنی است، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توانمندی‌های بسیاری دارند که محوری‌ترین توانمندی آن برخورداری از نیروهای مخلص و معنویت محور و انسان‌های خطرپذیر است.

وی افزود: مهمترین مولفه قدرت در کشور ما مردم انقلابی هستند؛ امروز توانایی نظامی ما نه فقط در منطقه بلکه در جهان زبان‌زد است.

رییس جمهوری ادامه داد: ارتش از فرصت تحریم‌ها استفاده کرد و توانمند شد و امروز صنایع نظامی ما در بهترین شرایط در کشور قرار دارد به طوری که باید در صنایع کشور از صنایع نظامی‌مان بهره ببریم.

آیت‌الله رییسی با تاکید بر اینکه کوچکترین تحرکی از سوی دشمنان با واکنش ما مواجه خواهد شد، تصریح کرد: پیام به رژیم صهیونیستی این است که اگر به دنبال عادی‌سازی روابط با کشورهای منطقه هستید، بدانید که کوچکترین تحرک شما از دید نیروهای مسلح و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما مخفی نیست و بدانید اگر کوچکترین تحرکی از جانب شما علیه ملت ما رخ دهد، مقصد نیروهای مسلح ما مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود و قدرت نیروهای مسلح ما شما را آرام نخواهد گذاشت.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه قدرت عظیم نیروهای مسلح ما دشمنان را آرام نخواهد گذاشت، گفت: امروز پیام آمادگی ارتش آن است ما در جنگ صدامیان و همه نیروهای کفری که با او بودند پیروز شدیم. در جنگ هشت ساله به لشگر کفر یکی پول و اطلاعات و یکی امکانات و تجهیزات می داد تا در مقابل ملت و ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما صف آرایی کنند، اما عاقبت چه شد؟ امروز سرنوشت صدامیان را ببینید، سرنوشت آنانی که علیه مردم ایران جنگیدند و اعتراف به شکست آن‌ها را ببینید. 

رئیس‌جمهور گفت: امروز آنچه سخنگوی کاخ سفید در برابر جهانیان اعلام کرد این بود که ما در تحریم ها و فشار حداکثری علیه ایران شکست مفتضحانه نصیبمان شده است و این سرنوشت کسانی است که می خواهند با نظام اسلامی دربیافتند.
وی گفت: پیام این اقتدار، قدرت، صلابت و ایستادگی نیروهای مسلح ایران،  به همه محرومان و مستضعفان عالم این است که امروز نیروهای مسلح ما نقطه امید آنان است چون در سیاست جمهوری اسلامی ایران حمایت از مظلومان عالم یکی از اصول است.  

رئیس‌جمهور ضمن تشکر صمیمانه از ارتش جمهوری اسلامی گفت: به عنوان خدمتگزار مردم به همه کسانی که صدای بنده را می‌شنوند عرض می‌کنم، ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل مردم جای دارد و این ارتش، تحت فرماندهی  فرمانده معظم کل قوا برای انجام ماموریت‌های محول شده، آمادگی دارد و این آمادگی برای کشور ما توفیق بسیار بزرگی است که باید برای آن خدای متعال را همواره شاکر باشیم. 

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: پیمانی که ارتش در محضر خدای بزرگ و شهدای عالی قدر با مردم و رهبرمعظم انقلاب می‌بندد، پیمانی همیشگی و میثاقی پایداراست. از خدا می‌خواهیم به حق ماه مبارک رمضان و شهید بزرگواراین ماه؛ حضرت علی (ع) و ولادت امام حسن مجتبی(ع)، به ارتش جمهوری اسلامی اقتدار و صلابت بیش از پیش مرحمت و دشمنان انقلاب اسلامی اگر قابل هدایت نیستند به دست ما ریشه‌کن فرماید.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 257125
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا