حملات تند علم‌الهدی به روحانی:نتیجه خیابان‌گردی با جان کری برجام لعنتی شد

جهان صنعت نیوز: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه رضوی اظهار داشت: گروهی بر اساس آیات قرآن دائما به‌دنبال شهوت‌رانی هستند و در مقام شهوت‌رانی افسارگسیخته هستند و هیچ چیز مانع و جلودار آنها نیست و حتی آبرو و انسانیت نیز جلودار اینها نیست.


امام جمعه مشهد بیان کرد: انسانی که این گونه زندگی می‌کند بعد از مدتی از زندگی خسته شده و زندگی برای وی عبث و بیهوده می‌شود؛ برادران و خواهران جوان ابتدای زندگی شما است و اگر بخواهید زندگی را صرفا براساس شهوت جلو ببرید، زندگی لغو و بیهوده می‌شود.

اهم اظهارات علم‌الهدی را به نقل از تسنیم و ایرنا بخوانید:

– سبک دیگر زندگی این است که زندگی را فراتر از خوراک، پوشاک، لباس و شهوت ببینیم یعنی زندگی را خیلی بالاتر ببینیم.

– انسان باید در زندگی اراده داشته باشد در غیر این صورت با زندگی حیوانی چه تفاوتی دارد؟ علاوه بر نیازهای مادی باید برای زنده بودن نیز اراده کرد و برای این مسئله نیز باید هدف داشت. حضرت علی(ع) می‌فرمایند زندگی جز با دین نیست و هیچ مرگ و نابودی نیست مگر اینکه انسان یقینی که از فطرت وی به وی رسیده باشد و آن را انکار کند.

– تقوا را به عنوان یک نرم‌افزار در زندگی نصب‌العین خود قرار دهید؛ مصداق تقوا دین‌مداری است و باید دین را در محور عملیات قرار داد.

– شهید رجایی جمله معروفی با این مضمون دارد که من مقلد امام خمینی(ره) هستم که از این جمله دو نکته در مورد شهید رجایی به اثبات می رسد یکی این که وی شیعه متدین و مقلد مرجع تقلیدش بود و دوم اینکه مدیریت او در سایه رهنمودهای امام راحل قرار داشت.

– همین ویژگی ها سبب شده است که طی ۳۸ سال گذشته این شهید عالیقدر الگویی برای همه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران باشد و سالگرد شهادت او و شهید باهنر به عنوان هفته دولت نام گذاری شود.

– عملکرد دولت طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید به دور از حاشیه سازی و با گرایش به خدمت رسانی به مردم به خصوص در هفته دولت باشد.

– علم‌الهدی (خطاب به جوانان): شما باید در آغاز زندگی خود توجه و هوشیاری داشته باشید زیرا در مقابل چشمان شما شب نشینی ها، میهمانی ها و ده ها رفتار دیگر وجود دارد که بسیار فریبنده و دارای جلوه است اما اگر گذران زندگی را در این قالب ببینید و پیش بروید به زودی خسته می شوید و پس از مدتی از زندگی لذت کافی و لازم را نمی برید.

(با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و مباحث مربوط به مذاکره و یا عدم مذاکره): مطالب و محتوای مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه حاشیه‌ساز بود، گفتند «برخی در گوششان پنبه است، مدام می‌گویند از مذاکره با قدرت‌های بزرگ چه سودی برده‌ایم؟» باید در پاسخ گفت که این‌ها در گوششان پنبه نیست، در سرشان عقل است که می‌گویند چه سودی برده‌ایم!

مگر خود شما نگفتید کسی که با آمریکا مذاکره کند «دیوانه» است؟ ۱۵ دقیقه با اوباما مذاکره تلفنی داشتید، با وزیر خارجه‌اش خیابان‌گردی کردید، نتیجه‌اش جز این برجام لعنتی شد؟

هر دستاوردی برای برجام توهم می‌کنید، به هزینه‌ای که کردید می‌ارزید؟ مقام معظم رهبری برای رفع تحریم‌ها با مذاکره موافقت کردند، چه دستاوردی در رفع تحریم‌ها داشتید؟ برای توهم منافع ملی برویم دیوانه بشویم؟ حاشیه‌سازی از این بدتر؟

مردم فهم و شعور دارند، فشارهای معیشتی و اقتصادی مردم را به جان آورده، شما وارد حاشیه می‌شوید؛ به‌جای حاشیه‌سازی مشکلات مردم را برطرف کنید.

سیاسی
شناسه : 45007
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا