تکذیب اظهارنظر میرکاظمی درباره یارانه ۳۰۰ هزار تومانی

به گزارش جهان صنعت نیوز: به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، این سازمان در پاسخ به برخی شایعات منتشر شده در برخی از رسانه‌ها اعلام کرد: در چند روز اخیر برخی از رسانه‌ها به نقل از ریاست سازمان نوشتند که یارانه ۳۰۰ هزار تومانی بار سنگینی بر دوش دولت است و سازمان برنامه و بودجه حذف ارز ترجیحی را به گردن مجلس انداخت، که هیچ کدام از این مطالب صحیح نبوده و رسانه‌ها باید در نقل قول مقامات از سایت رسمی سازمان استفاده کنند.


در ادامه آمده است: دولت پرداخت کمک معیشت به مردم در قالب پرداخت ریالی و در ادامه به صورت کالایی را وظیفه خود و حق مردم می‌داند و تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح معیشتی آنها به کار بسته است.

اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه کشور می‌افزاید: دولت و مجلس در حل مشکلات اساسی و اقدامات اصلاحی هم قدم هستند و مطامع برخی جریان‌ها برای ایجاد اختلاف میان دولت و مجلس به نتیجه نخواهد رسید. هم دولت و هم مجلس بر اصلاح شیوه پرداخت یارانه ها هم نظر بودند و هستند و روندهای اجرایی هم بر اساس قانون و با همفکری یکدیگر پیش می‌رود.

مشی سازمان برنامه همراهی ‌و همفکری با خانه ملت است، موضوعی که به صورت عینی از جلسات ستاد بودجه سال گذشته نمایان ‌ شد، این جلسات با حضور نمایندگان مجلس شکل گرفت.

در شرایطی که دولت و مجلس در راستای حل مشکلات ریشه‌ای اقتصاد کشور هم قدم شده‌اند خوب است جریان‌های خبری و سیاسی به جای قلم زدن با اهداف جناحی بر اساس رهنمود مقام معظم رهبری در کنار دولت و مجلس باشند.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 271084
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا