ادعای حمله به سایت‌های هسته‌ای ایران هیاهوی جدید آمریکا

جهان صنعت نیوز|   عضو هیات رئیسه کمیسیون مجلس در واکنش به اینکه رسانه های غربی از احتمال حمله آمریکابه سایت های هسته ای ایران خبر داده اند با اشاره به این که رسانه های غربی ابزار دست اروپایی ها و آمریکاییها هستند گفت: غربی ها از ابتدای موضوع قرارداد برجام و توافقی که با ایران داشتند نیتشان این بود به نحوی کارشکنی کنند، تعهداتشان را فقط بر روی کاغذ پذیرفتند و عملا مسیر تضعیف جمهوری اسلامی را دنبال کرده اند، این واقعیتی است که همه جهان متوجه آن شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: برای غربی ها سنگین تمام شده است که جمهوری اسلامی ایران بر اساس مستندات تعهدات توافق شده در برجام، مسیر افزایش غنی سازی خود را دنبال می کند و مسیرهای بعدی را متناسب با عدم اجرای تعهدات طرف مقابل طراحی کرده است و می خواهند به نوعی جلوی این حرکت و اقدامات آتی را ولو در حد شعار بگیرند.

وی ادامه داد: آنها می دانند اگر به هر نحوی سایت های هسته ای ایران را مورد حمله نظامی قرار دهند،  تمام منافع آنها در منطقه به خطر خواهد افتاد، خوب می دانند اگر بخواهند آسیبی به کشور ما در امورات هسته ای و مباحث دیگر وارد کنند، قدرت جمهوری اسلامی ایران به اندازه ای است که منافع آنها را در منطقه و جهان به خطر بیاندازد، این بحران قطعا گریبان گیر آنها خواهد شد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: همانطور که ناو آبراهام لینکلن را به منطقه فرستادند، هیاهو راه انداختند و به هر نحوی میخواستند ایران را وارد مذاکره دیگری کنند اما هوشمندی رهبر معظم انقلاب تا به امروز مانع آن شده است و طبق فرمایش ایشان مسیر صحیح و درست این است که هرگز نباید تسلیم  دشمنان شویم.

وی اظهار داشت: با اصولی که از آمریکا سراغ داریم بعید می دانم جنگی در کار باشد، این کار هیاهوی جدید آنهاست.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: براساس منافع موجود آمریکا در منطقه حمله به سایت های هسته ای ایران امکان پذیر نیست، با این حال اگر بخواهندکوچکترین آسیبی به ایران وارد کنند خودشان چندین برابر آسیب خواهند دید و این حقیقت برای آنها مسجّل است که با این کار بحرانی جهانی درست خواهد شد. اگر بخواهند تن به این کار دهند آماده ایم پاسخ های محکم‌تری به آنها بدهیم.

سیاسی
شناسه : 32194
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا