معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۰

جهان صنعت نیوز| ساعت‌های هوشمند در طی چند سال گذشته بسیار سریع‌تر و مفیدتر شده‌اند. ساعت هوشمند در واقع یک مینی کامپیوتر است که می‌تواند از طریق یک اتصال بیسیم، شما را از تماس‌ها، پیام‌ها و سایر اعلانات باخبر کند.

 اما اگر این ساعت های هوشمند تنها به عنوان یک وسیله جانبی برای گوشی استفاده می‌شوند، چرا باید از آن‌ها استفاده کرد؟ دلایلی وجود دارند که به این نوع از ساعت‌ها، هوشمند گفته می‌شود  از جمله اینکه برخی از مدل‌های اسمارت واچ دارای اتصالات شبکه مستقل خود هستند و می‌توانند کارهای مختلفی را بدون اتصال به یک گوشی هوشمند انجام دهند.

همچنین ساعت های هوشمند معمولا دارای سنسورهایی مانند شتاب‌سنج، بارومتر و سنسور ضربان قلب هستند که می‌توانند فعالیت‌های فیزیکی شما را پیگیری کنند. از سوی دیگر تکنولوژی‌های بیسیم مانند NFC به شما امکان پرداخت پولی را در فروشگاه‌های مجهز می‌دهد.

تکنولوژی در حال پیشرفت

به طور کلی تکنولوژی ساعت های هوشمند همواره در حال پیشرفت است و از مدل‌های بزرگ و زشت تبدیل به مدل‌های مدرن و شیک با امکانات بیشتر شده‌اند. به همین دلیل چند مورد از بهترین این گجت‌های هوشمند را مورد بررسی قرار می دهیم. 

اگرچه ساعت‌های هوشمند بسیار عالی عرضه شده‌اند اما با این حال، برخی از دستگاه‌ها نسبت به بقیه عملکرد بهتری دارند و هر کدام جوانب مثبت و منفی خود را دارند. از ساعت محبوب اپل واچ با عملکرد سریع و سازگاری بسیار خوب با اکوسیستم iOS  گرفته تا ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی دایره‌ای شکل جذاب همه و همه خصوصیاتی دارند که اشاره به آنها خالی از لطف نیست.

در اینجا به چند مورد از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار ۲۰۲۰ اشاره خواهیم کرد:

اپل واچ سری ۵

عملکردی سریع، کاربردی، عملکرد مستقل ، پشتیبانی بهترین برنامه‌ها

اپل واچ محبوب‌ترین ساعت هوشمندی است که در بازار وجود دارد. سری ۵ ساعت‌های هوشمند در طی چند سال گذشته بسیار سریع‌تر و مفیدتر شده‌اند. در رابطه با این ساعت‌ها ویژگی‌های جالب توجهی وجود دارد. سری ۵ مدل S5 تقریباً دارای یک ویژگی کلیدی به نام نمایشگر همیشه روشن است.

این امر برای نوع جدیدی از صفحه نمایش مورد استفاده در S5 امکان پذیر بوده و سرعت رفرش‌ریت متغیری دارد، بنابراین هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید، صفحه نمایش فقط یک بار در ثانیه رفرش می‌شود.

در حالی که زمانی که فعالانه از آن استفاده شود در طی یک ثانیه ۶۰ بار رفرش می‌شود. ویژگی ذکر شده به این ساعت اپل مدل S5 اجازه داده که طول عمری برابر با ۱۸ ساعت را ارائه دهد. بقیه خصوصیات تقریبا تغییری نداشته است.

پوشیدن راحت 

این ساعت در  سایز ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری تولید شده است. WatchOS نیز عملکرد بسیار سریع و روانی داشته، تعویض صفحات ساعت بسیار سریع بوده و ظاهری بسیار زیبا و جذابی نیز دارد.

طراحی اپل واچ بسیار عالی است: پوشیدن آن راحت است، برنامه‌های سریع و پایه مانند آب و هوا که بسیار حائز اهمیت است، اطلاعات بسیار  دقیقی را ارائه می‌دهند. ما همچنین ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام را دوست داریم: مانیتور ضربان قلب بسیار دقیق است، یک لیست مفصلی را از تمرینات و فعالیت‌های ورزشی را نشان می‌دهد و ویژگی جدید EKG نیز بسیار مفید است. البته، سیستم اعلان‌های تناسب اندام بسیار عالی است و به شما کمک می‌کند تا با انگیزه‌تر تمرینات ورزشی خود را دنبال کنید.

 

 هواوی واچ جی تی ۲

Huawei Watch GT2  یک ساعت هوشمند است که همه مدل‌های موجود در بازار را تنها با یک جنبه بسیار مهم خود کنار می‌زند: عمر باتری. هواوی می‌گوید باتری آن به طور میانگین دو هفته دوام خواهد داشت.

بر خلاف سایر ساعت‌های هوشمند ماندگار که از صفحه نمایش تک رنگ استفاده می‌کنند، این مدل ساعت هوشمند از یک نمایشگر تمام رنگ استفاده کرده است و بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد، به خصوص اگر مدل فولادی با بند چرمی آن را انتخاب کرده‌اید. این ساعت نیز در دو اندازه وجود دارد. مدل معمول و استاندارد آن ۴۶ میلی‌متری است اما یک مدل کوچکتر نیز دارد.

از جمله ویژگی‌های خوب این ساعت هوآوی واچ جی تی ۲ این است که با اندروید و iOS سازگاری داشته و تمام اعلان‌ها به سرعت روی این ساعت نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این از یک بلندگو نیز برخوردار است.

 

گلکسی واچ اکتیو ۲

  • سازگاری با اندروید و iOS 
  • ظاهری زیبا
  • طول عمری دو برابر ساعت اپل واچ

اگر از آن دسته افرادی هستید که از اکوسیستم اپل استفاده نمی‌کنید؛ اما علاقمند به پوشیدن ساعت‌های هوشمند هستید، می‌بایست گفت که ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۲ اکتیو دارای یک عملکرد عالی و نمایشگر جذاب و زیبا است، احتمالاً Galaxy Watch Active 2 بهترین انتخاب برای شما به حساب می‌آید.

قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه‌تر از اپل واچ بوده و در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه شده است. همچنین از این ساعت یک نسخه استیل با کیفیت فوق العاده نیز تولید شده است. دارای یک ردیاب عالی برای ثبت و پیگیری خودکار تمرینات و فعالیت‌های شما است. در واقع این ساعت تفاوت چندانی با ساعت اپل واچ ندارد. از ردیابی خودکار تمرینات ورزشی به صورت خودکار و تعداد زیادی از فعالیت‌ها پشتیبانی می‌کند.

 

سامسونگ گلکسی واچ

زیبا و بادوام

دومین گزینه برتر برای ساعت‌های هوشمند در حال حاضر خانواده سامسونگ گلگسی واچ است: این مدل در دو اندازه تولید شده، مدل کوچکتر ۴۲ میلی‌متری و مدل بسیار بزرگ و ۴۶ میلیمتری است.

به طور کلی طراحی خود را از Gear به ارث برده و ازحاشیه چرخان برای پیمایش بهتر در نمایشگر برخوردار است.

جالب است بدانید که بر‌خلاف گوشی سامسونگ، ساعت‌های سامسونگ با پلتفورم اندروید اجرا نمی‌شوند: آنها با پلتفرم Tizen خود این شرکت اجرا می‌شوند. ساعت گلکسی واچ به راحتی اجرا می‌شود و به لطف باتری فوق العاده خود تا دو روز نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت.

 

ساعت  Garmin Vivoactive4   

محکم، بادوام و طول فوق العاده باتری

اگر می‌خواهید ساعتی با طول عمر باتری و عملکردی مطمئن را در اختیار داشته باشید، Garmin Vivoactive 4 احتمالاً بهترین گزینه در خرید ساعت هوشمند به حساب می‌آید. این مدل از صفحه نمایش تمام رنگی که در سایر ساعت‌های هوشمند مشاهده می‌کنید؛ استفاده نمی‌کند و در عوض این نمایشگر فاقد تشعشع است. ویژگی برجسته آن عمر باتری چند روزه آن است. برخی معتقد هستند که ویوو اکتو ۲ که تا ۸ روز کامل در حالت ساعت هوشمند نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت، درحالی که ساعت‌های قدیمی‌تر تنها ۲ روز دوام خواهند داشت. 

علاوه بر این، به لطف برخورداری از دکمه‌های فیزیکی نیاز نیست که تنها بر ژست‌های نمایشگر لمسی متکی باشید. این مدل نیز در دو اندازه عرضه شده و بدون شک در سال ۲۰۲۰ بهترین ساعت هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

 

Fossil Gen5  

اگر می‌خواهید ساعت هوشمند متفاوتی داشته باشید، Fossil Gen 5 بهترین گزینه است. این ساعت با سیستم عامل Android Wear سیستم عامل گوگل اجرا می‌شود شاید تصور کنید که دوران این نسخه از سیستم عامل به سر آمده است، اما جالب است بدانید که گوگل در سال ۲۰۲۰ نیز بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده است. این مدل قطعاً جز مدل‌های بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته خواهد شد.

دستیار Google در این مدل وجود دارد، که هنوز سریعترین و هوشمندترین دستیار صوتی محسوب می‌شود، با در نظر گرفتن این مدل در هنگام خرید ساعت هوشمند، یک ساعت گجت پوشیدنی بسیار شیک دریافت می‌کنید که مجموعه‌ی کاملی از ویژگی‌های نظارت بر ضربان قلب، تناسب اندام و ردیابی سلامتی که انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. از نظر قیمت نسبتاً پایین‌تر از Apple Watch است و یک ساعت هوشمند کاملاً قابل قبول محسوب می‌شود.

استفاده از ساعت های هوشمند روز به روز در حال افزایش است؛ به همین دلیل سعی کردیم در این مطلب راهنمای خرید ساعت هوشمند را ارائه کرده و برخی از بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۰ را معرفی کنیم. برای خرید اسمارت واچ باید حتما مواردی که در این مطلب مطرح کردیم را در نظر داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 95440
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا