دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM برگزار می‌شود

جهان صنعت نیوز: میلاد صدرخانلو دبیر نشست سرمایه گذاری TIM اظهار داشت: یکی از دغدغه های حوزه سرمایه گذاری بین‌المللی، ایجاد زیر ساخت‌های مالی و فنی شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌باشد. در این نشست بر آنیم تا با استفاده از پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری کشورهای در حال توسعه اسلامی، علاوه بر ایجاد شبکه‌ای از صندوق‌های جسورانه این کشورها، فرصت‌ها و منابع سرمایه‌گذاری هر یک از این کشورها را در اختیار هم قرار دهیم.


وی افزود: در دوره اول این نشست، چهار پنل تخصصی برگزار شد که در آن مدیران صندوق‌های جسورانه از کشورهای مختلف به بررسی موضوعات روز سرمایه‌گذاری پرداختند. از دستاورهای برگزاری اولین نشست سرمایه گذاری در سال ۹۶ می‌توان به انعقاد تفاهم‌نامه میان شرکت شناسا و دو صندوق جسورانه از کشورهای ترکیه و مالزی و همچنین سرمایه‌گذاری مبلغ ۲۲ میلیون دلار توسط یکی از صندوق‌های جسورانه داخل نام برد.

صدرخانلو اضافه کرد: از اهداف برگزاری این نشست می‌توان به مواردی همچون «بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی»، «ایجاد شبکه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی»، «تامین سرمایه مورد نیاز شرکت های دانش بنیان و فناور» اشاره کرد.

دبیر نشست سرمایه گذاریTIM در مورد برنامه‌های نشست بیان داشت: در این دوره علاوه بر سه پنل تخصصی، بخش های متنوعی همچون ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری سه کشور عضو، داستان استارتاپی، ارائه استارتاپ‌های منتخب داخلی و خارجی و کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

وی در مورد پنل های تخصصی افزود: سه پنل تخصصی نیز با موضوعات سرمایه‌گذاری مشارکتی، پوشش ریسک سرمایه‌گذاری و تفریق سهام در این نشست برگزار می‌شود.

این نشست در تاریخ ۱۲ الی ۱۳ آذرماه سال ۹۸ در پارک فناوری پردیس با مشارکت و حضور سرمایه گذاران بیش از ۸ کشور جهان برگزار می‌شود.

اخبار برگزیدهدانش و فناوری
شناسه : 61466
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا