کاتانتس مقابل تیم ملی، اتوبوس پارک می‌کند

جهان صنعت نیوز: تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) چهارمین دیدار خود را در چارچوب دور گروهی مرحله دوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین در برابر تیم ملی عراق برگزار می‌کند.


این دیدار حساس در حالی برگزار خواهد شد که یکی از رسانه‌های عراقی ترکیب احتمالی سبزپوشان را پیش‌بینی کرده است. به اعتقاد این رسانه عراقی سرچکو کاتانتس با سیستمی تدافعی و با ترکیب ۱-۴-۵ تیمش را روانه میدان می‌کند.

محمد حمید در درون دروازه عراق خواهد بود و خبری از جلال حسن باتجربه نیست. سه مدافع مرکزی تیم عراق احمد ابراهیم، ربین سولاکا و سعد ناطق هستند که سولاکا در تیم رادینسکی صربستان مشغول است. دو مدافع کناری علی عدنان و علی مهاوی خواهند بود. عدنان در ونکوور وایتکپس کانادا بازی می‌کند.

۲ هافبک تدافعی سبزپوشان امجد عطوان و صفا هادی خواهند بود. بشار رسن و همام طارق هم ۲ بال خط میانی هستند. همام بازیکن سابق استقلال است که برای اسماعیلی مصر توپ می‌زند و بشار عضو تیم پرسپولیس ایران است. در خط حمله نیز مهند علی ۱۹ ساله، مهاجم تیم الدحیل حضور خواهد داشت.

با توجه به این ترکیب پنج بازیکن لژیونر عراق در بین نفرات اصلی خواهند بود. پنج بازیکن از تیم الشرطه در میدان حاضر هستند و احمد ابراهیم از تیم الکوا الجاویا به عنوان مدافع میانی بازی می‌کنند.

حال باید دید سرچکو کاتانتس تیمش را با همین سیستم و نفرات وارد میدان خواهد کرد و مقابل ایران اتوبوس می‌چیند یا خیر.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 61639
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا