پیش ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ به تعویق افتاد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  با شیوع کرونا در کشور اغلب کسب و کارها و نمایشگاه‌های مهم به تعویق افتادند. شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که هرساله اردیبهشت ماه برای شرکت در نمایشگاه الکامپ به تکاپو می‌افتادند امسال با اطلاعیه‌ای که از سوی سازمان نصر منتشر شد، باید مدتی دست نگه دارند.

این اطلاعیه به تمام شرکت‌ها و علاقمندان حضور در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک اطلاع داده است که با توجه به شرایط بوجود آمده در کشور به علت شیوع کرونا ویروس، پیش ثبت نام این نمایشگاه تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، قبل از این قرار بود پیش ثبت نام الکامپ ۲۶ از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ آغاز و تا سی و یکم اردیبهشت ادامه پیدا کند.

کمیته اجرایی برگزاری الکامپ با آرزوی سلامتی و سربلندی برای ملت ایران و همه مردم جهان، به اطلاع می‌رساند با فراهم شدن شرایط، تاریخ‌های جدید پیش ثبت نام الکامپ را به زودی اطلاع رسانی خواهد کرد.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ سال گذشته نیز به همین روال روز یکشنبه ۳۰ تیر ۹۸ آغاز به کار کرد و با گذشت چهار روز از برگزاری، به کار خود پایان داد.

 

اخبار برگزیدهدانش و فناوری
شناسه : 100050
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا