پیام جدید استراماچونی برای هواداران استقلال

به گزارش جهان صنعت نیوز: آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت‌وگویی اختصاصی با سایت توتومرکاتو انجام داده و در آن در خصوص رابطه‌اش با هواداران استقلال که با وجود خروج او از این تیم هنوز دوستانه است، صحبت کرد.


استراماچونی اخیراً پستی در اینستاگرام منتشر کرد که تعداد بی‌شماری از کاربران ایرانی به آن واکنش نشان دادند و اغلب آنها نیز به سرمربی سابق استقلال ابراز محبت داشتند. تعداد اظهارنظرهای (کامنت‌ها) صورت گرفته نسبت به پیام استراماچونی آنقدر زیاد بوده که به یک رکورد جهانی تبدیل شده است.

همین موضوع به سوژه‌ای برای توتومرکاتو تبدیل شد و این سایت درباره رابطه‌اش با هواداران در شبکه‌های اجتماعی از سرمربی سابق اینتر سؤال پرسید و او گفت: حضور من در شبکه‌های احتماعی همیشه عملاً در حدی ناچیز و صفر بود اما در آخرین تجربه مربیگری‌ام در خارج از ایتالیا و شرایط موجود تقریباً مرا مجبور کرد که یک صفحه رسمی برای خودم بسازم تا از طریق آن بتوانم اطلاع‌رسانی کنم و علاوه بر آن اجازه ندهم که سایرین به جای حرف بزنند. اینکه ۹ میلیون پیام از سوی هواداران برای من ارسال شد و آن را به یک رکورد جهانی تبدیل کرد، باعث می‌شود که احساس غرور کنم و امیدوارم که یک روز  شرایطی فراهم شود تا بتوانم به آنجا برگردم و در زمین بازی لطف‌شان را جبران کنم.

استراماچونی درباره خاطرات خوبی که برای هواداران استقلال به جا گذاشت هم اظهار داشت: آسیا، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌های داخلی آنجا زمین تا آسمان با لیگ‌های اروپایی فاصله دارند اما باز هم جنون‌آمیز و جذاب هستند. استادیوم‌ها همیشه مملو از جمعیت هستند و شور و شوقی عجیب برای فوتبال و نسبت تیم محبوب‌شان در میان هواداران وجود دارد که مرا به یاد فوتبال ایتالیا در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ می‌اندازد که البته این روزها کمی کمرنگ شده است. مربیگری در ایران برای من یک تجربه باورنکردنی بود که با موفقیت‌هایی در زمین فوتبال همراه و سبب شد که من هم از نظر فنی هم از نظر شخصیتی غنی‌تر شوم.

سرمربی سابق تیم استقلال در پایان در پاسخ به این سؤال که ترجیح می‌دهد دوران مربیگری‌اش را در ایتالیا ادامه دهد یا خارج از این کشور، عنوان کرد: ایتالیا وطن من است و یکی از زیباترین و رقابتی‌ترین لیگ‌های دنیا را هم دارد. پس لیگ ایتالیا همیشه برای من در اولویت قرار دارد، ضمن اینکه شرایط فعلی دنیا به خاطر شیوع کرونا متفاوت است و جابجایی را سخت کرده است. فوتبال زندگی من است اما در حال حاضر من ترجیح می‌دهم که نزدیک خانواده‌ام باشم. بنابراین هر پیشنهادی که به دستم برسد را با در نظر گرفتن ملاحظات شخصی و خانوادگی‌ام بررسی خواهم کرد.

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 173275
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا