واتس‌اپ صاحب اپلیکیشن آی پد می‌شود

به گزارش جهان صنعت نیوز:   ویژگی رمزنگاری سر به سر واتس‌اپ، استفاده از این سرویس پیام رسان با یک گوشی به عنوان دستگاه اصلی برای حساب را الزامی می کند. این شرکت در ژوییه اعلام کرد که روی نسل جدید رمزنگاری کار می کند که اتصال همزمان چندین دستگاه بدون نیاز به اتصال به یک تلفن هوشمند را امکان پذیر می کند. در این راستا واتس‌اپ اپلیکیشن اختصاصی برای آی پد را برای نخستین بار عرضه می کند.


پایگاه خبری اپل اینسایدر به توییتهای اوایل هفته جاری WABetaInfo  اشاره کرد که منبع غیررسمی جزییات قابلیتهای جدید واتس‌اپ است. در حساب توییتری این منبع خبری گفته شده که در راستای نسخه آزمایشی قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه، تبلتهای آی پد و اندرویدی قادر خواهند بود برای نخستین بار به عنوان دستگاه اصلی برای حساب واتس‌اپ کاربران استفاده شوند. در یک توییت WABetaInfo آمده است که این اپلیکیشن تحت وب نبوده بلکه یک اپلیکیشن ویژه تبلت خواهد بود و به صورت مستقل و بدون نیاز به اتصال به گوشی کار می کند.

بر اساس گزارش انگجت، هیچ صحبتی درباره زمان عرضه این اپلیکیشن مطرح نشده است. در حساب WABetaInfo اعلام شده که این اپلیکیشن در دست طراحی است و در یک به روزرسانی آینده منتشر خواهد شد. اما اگر کاربری نسخه بتای واتس‌اپ برای iOS را داشته باشد، به نسخه آی پد هم دسترسی خواهد شد. از سوی دیگر بسیاری از افرادی که سالهاست از واتس‌اپ استفاده می کنند، عادت کرده اند که این پیام رسان در تبلت موجود نیست اما پشتیبانی از چند دستگاه کمک خواهد کرد واتس‌اپ در دستگاههای بیشتری کار کند.

اخبار برگزیدهخواندنیدانش و فناوری
شناسه : 210789
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا