منچستر یونایتد به دنبال بازگرداندن «زلاتان» نیست

جهان صنعت نیوز: در حالی که برخی رسانه‌های اروپایی از جمله دیلی‌میل مدعی شده اند باشگاه منچستریونایتد تماس‌هایی با زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سابق خود برقرار کرده و زلاتان احتمالا درفصل زمستان به اولدترافورد بازخواهد گشت، اسکای اسپورت گزارش داده است که منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه زلاتان ابراهیموویچ را جذب نخواهد کرد.


بعد از رفتن روملو لوکاکو و الکسیس سانچز از من یونایتد در فصل تابستان، اوله گونار سولشائر امیدوار است وقتی پنجره باز زمستانی می‌شود بتواند خط حمله این باشگاه را تقویت کند.

اما اعتقاد بر این است که هدف منچستریونایتد بازگرداندن زلاتان ۳۸ ساله که در طی حضور ۲ ساله در اولدترافورد، ۲۹ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده، نخواهد بود.

این ملی پوش سابق سوئد قبل از ترک یونایتد در مارس ۲۰۱۸ به دنبال مصدومیت جدی زانو، به این باشگاه کمک کرد تا در لیگ اروپا و جام اتحادیه تحت سرمربی سابق خوزه مورینیو قهرمان شود.

ابراهیموویچ اخیراً از این که اوایل کارش به این باشگاه نپیوسته ابراز ناراحتی کرده است وگرنه آن‌ها “شیر دیگری” را می‌دیدند.

مهاجم لس آنجلس گلکسی آمادگی و فرم خود را در ایالات متحده آمریکا پیدا کرده است، او در ۳۱ بازی برای تیمش در تمام رقابت‌های این فصل ۳۱ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

اما زلاتان علی رغم درخشش نتوانست تیمش را به فینال MLS برساند و بعد از دو فصل حضور در این باشگاه به عنوان یک بازیکن آزاد از لس آنجلس گلکسی جدا می‌شود.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 60576
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا