مرخصی اجباری برای کارکنان بزرگترین شرکت هتلداری جهان

به گزارش جهان صنعت نیوز:  بزرگترین شرکت هتلداری جهان در نظر دارد تا پاییز امسال به کارمندان خود مرخصی اجباری دهد. تعدیل نیرویی که از اوایل ماه آوریل در پی شیوع ویروس کرونا آغاز شده است. این خبر چند هفته پس از اظهارات آرین سورنسون مدیرعامل مریوت منتشر شد. وی اذعان کرد که ویروس کرونا بدترین اتفاقی است که برای صعنت هتلداری افتاده‌ است.

مریوت چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد:” بیماری همه‌گیر کوید ۱۹ تاثیر مالی شدیدتر و پایدارتری نسبت به ۱۱ سپتامبر و بحران مالی ۲۰۰۸ برای کسب و کار مریوت به همراه داشته است. امروز مریوت باید به همکاران خود اعلام کند که با توجه به احتمال افزایش روزافزون ویروس کرونا و هزینه های موجود این شرکت باید اقدامات دیگری برای نجات خود انجام دهد و مدّتی طول خواهد کشید تا درخواست‌ها افزایش یابد و سطح RevPAR بهبود یابد.

 (RevPAR مخفف Revenue per available room – درآمد هر اتاق قابل رزرو ) معیاری است که در صنعت هتلداری برای اندازه گیری عملکرد هتل مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه گیری با ضرب کردن میانگین نرخ روزانه هر اتاق در یک هتل (ADR) در میزان زمان اشغال آن اتاق محاسبه می شود

این شرکت به تمام شرکت‌‌های وابسته و متعلقاتش در سراسر آمریکا اطلاع داد که مرخصی‌های اجباری و کاهش ساعت کار در هفته تا ۲ اکتبر ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت.  مریوت همچنین یک برنامه انتقال داوطلبانه را برای کارمندانی در نظر گرفته است که ممکن است به خاطر فرصت‌های بهتر شغلی شرکت را ترک کنند. 

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیده
شناسه : 110835
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا