قهرمانی‌های پرسپولیس را نباید گردن وزیر انداخت

به گزارش جهان صنعت نیوز: این روزها پیشکسوتان و اهالی رسانه استقلالی، به قهرمانی های پرسپولیس حمله کردند و این موفقیت را حاصل حمایت وزیر ورزش از این تیم می دانند. پیروز قربانی پیشکسوت استقلال در مصاحبه ای تصویری با خبرگزاری فارس در این مورد می گوید:« اگر پرسپولیس ۴ سال قهرمان می‌شود و یک سال هم در آستانه کسب قهرمانی هفته آخر این عنوان را از دست می‌دهد کار کوچکی نکرده است. من نمی‌خواهم حرفی بزنم که استقلالی‌ها ناراحت شوند چون ۹ سال با گوشت و پوست و استخوانم حس هواداران را لمس کردم. 


اگر من به عنوان کارشناس بگویم وزیر این کار را کرد یا آن کار را کرد یا کارشناسی بگوید تیمش به خاطر وزیر قهرمان نشده باید باید فاتحه او را بخوانیم. شما باید ابتدا ببینید چه روندی طی شده است. تیمی که توانسته در ۵ سال ۴ بار قهرمان شود حتما روند خوبی داشته است. شما مطمئن باشید پرسپولیس هم مشکل مدیریتی داشته و تعداد تعویض مدیران واعضای هیأت مدیره این باشگاه کمتر از استقلال نبوده است. خیلی از مربیان آنها به خاطر مشکل مدیریتی تیم را رها کردند. من منکر مشکل مدیریتی در استقلال نیستم چون در کل در کشور ما چنین مشکلاتی زیاد است به خصوص در فوتبال.

انتخاب مدیران در این سال‌ها کاملا اشتباه بوده و آنها فاجعه به راه انداختند. همه این مسائل را هم قبول دارم. اما از آن طرف در پرسپولیس هم شاید با یک حد پایین‌تر این اتفاقات رخ داده است. سوال من این است که مگر کالدرون به خاطر مشکلات مدیریتی پرسپولیس را رها نکرد. مگر برانکو به خاطر عدم مدیریت مدیران این باشگاه از پرسپولیس نرفت؟ اما باید سؤال کرد چه اتفاقی می‌افتد این تیم دوباره قهرمان می‌شود. یک مربی با کیفیت می‌تواند همه ضعف‌های یک باشگاه را پوشش دهد. 

 حرف من این است به جای آنکه من پیروز قربانی بیایم قهرمانی‌های پرسپولیس را زیر سؤال ببرم و همه چیز را گردن وزیر و این و آن بیندازیم یک بار باید حرف درست را به مردم بزنم و از نقاط ضعف خودمان بگویم. اینکه ۴ نفر بگویند فلانی و فلانی باعث قهرمانی تیم پرسپولیس شده‌اند نه کارشناسی است و نه فنی. یکی از مهمترین دلایل موفقیت پرسپولیس شخص برانکو بوده که روی ساختار این باشگاه کار کرد.»

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 125975
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا