فضای ورزشگاه‌ها برای خانم‌ها بهتر از پارک‌ها و خیابان‌هاست

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، یشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کمک کنیم خانم‌ها هم بتوانند تماشاگر فوتبال باشند. فوتبال با همه مشکلات و بدی‌هایش از خیلی جاها بهتر و مثبت‌تر است.


خداداد درباره تأخیر در شروع لیگ برتر گفت: خروجی ۱۸ دوره قبلی لیگ برتر چه بوده است؟ فوت شدن، نابینا شدن، شکسته شدن سر و دست و پا، کتک خوردن، آتش زدن خودروها، اهانت به مربیان و بازیکنان؛ آیا باید این مسائل بشود ماهیت فوتبال؟ مسلماً فدراسیون فوتبال به عنوان متولی باید فکری برای کاهش مشکلات می‌کرد حتی جا داشت یک فصل لیگ تعطیل شود تا همه‌چیز استاندارد شود.

الان هم ورزشگاه‌ها مشکلات زیادی دارند و امیدوارم وزارت ورزش با کمک دولت بتواند شرایط ورزشگاه‌ها را بهبود بخشد. همین که دوربین‌ها بتوانند افراد خاطی را شناسایی کنند به کاهش بداخلاقی‌ها کمک می‌کند. باید پی‌گیر باشیم تا افراد خاطی برای مدت‌ها تنبیه شوند تا بتوان مشکلات را ریشه‌کن کرد.

در همه دنیا ورزشگاه‌ها طوری ساخته شده که اگر روی سکوها اتفاقی افتاد، مثلاً اگر زلزله‌ای آمد، مردم سریعاً وارد زمین چمن شوند، اما اینجا باید دور زمین را کلی حفاظ بکشند تا تماشاگران به هر بهانه‌ای داخل زمین نپرند.

عزیزی درباره احتمال حضور بانوان در استادیوم‌ها گفت: در همه دنیا خانواده‌ها کنار هم روی سکوها می‌نشینند حالا اگر محدودیتی وجود دارد، می‌توان برای خانم‌ها سکوهای جداگانه تعریف کرد. فضای ورزشگاه‌هایمان خیلی سالم‌تر و ایمن‌تر از فضای پارک‌ها و حتی خیلی از خیابان‌هاست و این را هر شهروندی می‌تواند درک کند. پس کمک کنیم خانم‌ها هم بتوانند تماشاگر فوتبال باشند. فوتبال با همه مشکلات و بدی‌هایش از خیلی جاها بهتر و مثبت‌تر است.

ورزشی
شناسه : 39786
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا