«فرهاد مجیدی» گزینه نهایی هیات مدیره استقلال برای نیمکت آبی‌ها

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: با جنگ رسانه‌ای که میان باشگاه استقلال و «آندره‌آ استراماچونی» شکل گرفته است، به نظر می‌رسد همکاری طرفین به زودی به پایان رسیده و باید از مرد ایتالیایی به عنوان سرمربی سابق استقلال نام ببریم.


استراماچونی پس از دریافت مطالبات ۱۶۰ هزار یورویی‌اش از باشگاه استقلال برای بازگشت دوباره به این تیم شرط‌های جدید و شاید عجیبی را مطرح کرده است.

آن طور که از شواهد امر پیداست استراماچونی قصد بازگشت به ایران را نداشته و با با سوار شدن بر موج احساسی هواداران استقلال می‌خواهد جدایی‌ خود را به مدیران استقلال ربط دهد.

استقلال در یکی حیاتی‌ترین برهه‌های خود قرار دارد و مدیران این تیم باید هرچه زودتر تکلیف ماندن یا جدایی استراماچونی را مشخص کنند.

زمان برای آبی‌پوشان به سرعت در حال سپری شدن است و در صورتی که آنها بخواهند در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر همچنان شانس قهرمانی داشته باشند، باید از این گذر پر حاشیه که مرد ایتالیایی برایشان ساخته است، عبور کنند.

اگر استراماچونی به ایران برنگردد گزینه اول این باشگاه برای جانشینی استراماچونی، فرهاد مجیدی است.

مجیدی از مدت‌ها پیش مذاکرات مقدماتی خود را با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال آغاز کرده است.

اسطوره آبی‌های تهران در اواخر فصل گذشته و در برای سه بازی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفت و شناخت کافی از این تیم دارد.

«مهدی پاشازاده» و «محمد تقوی» گزینه‌های بعدی استقلال برای سرمربیگری بودند اما بنا به دلایلی حضور آنها بر روی نیمکت آبی‌ها منتفی شده است.

تکلیف بازگشت استراماچونی به ایران به زودی مشخص خواهد شد اما در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، مجیدی سکان هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 74950
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا