عرضه اسپری آبگریزکننده چوب و سیمان با قیمت یک سوم نمونه خارجی

به گزارش جهان صنعت نیوز: جواد مصیبی، مدیرعامل این شرکت نانویی کیفیت بسیار بالا و قیمت پایین نسبت به نمونه‌های خارجی را از مزایای محصولات تولیدی این شرکت نام برد و گفت: این شرکت در حوزه فناوری‌نانو فعال است که به طور تخصصی در زمینه ضد آب‌سازی ساختمان و مصالح ساختمانی و با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز دنیا و با تکیه بر کادری مجرب و نیروهای متخصص نسبت به ضدآب سازی‌ نما، استخر، سونا، جکوزی، سرویس‌های بهداشتی، مخازن بتنی و دیوارهای حائل اقدام کرده است.


وی ادامه داد: این شرکت آب‌بندها و عایق‌های رطوبتی مختلفی را تولید و به بازار عرضه کرده است. این مواد عایق با استفاده از فناوری‌نانو توسعه داده شده‌اند و قابل استفاده روی چوب و سیمان هستند. ایجاد لایه ای غیرقابل نفوذ در برابر آب، بی بو بودن، فقدان عوارض شیمیایی، اجرای سریع و آسان به وسیله غلتک و اسپری، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و دوستدار محیط زیست بودن از جمله ویژگی‌های این محصولات هستند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، مصیبی نانولند مصالح ساختمانی، فرش نانو با قابلیت عدم جذب آب و چای و ژل ضد اسید آنتی باکتریال را از جمله محصولات این شرکت فعال در حوزه فناوری‌نانو دانست.

 

اخبار برگزیدهخواندنیدانش و فناوریصنعت و معدن
شناسه : 152841
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا