طلاق مهناز افشار بین المللی شد

 

جهان صنعت نیوز:  معمولا این طور است که طلاق و ازدواج و سایر حوزه های خصوصی چهره های بین المللی برای بخشی از جامعه ایرانی جذاب و خبرساز است، حالا اما ظاهرا طلاق یک چهره سینمایی برای برخی از خبرگزاری های خارجی جذاب شده و گزارش هایی در این باره منتشر شد هاست.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک، که عموما به مسائل مربوط به سیاست های بین المللی و خاورمیانه ای ایران علاقه مند است، این بار گزارشی مفصل از موضوع طلاق مهناز افشار بازیگر ایرانی منشتر کرده است.

این خبرگزاری نوشته است که مهناز افشار که «به علت کارهای کارهای همسر خود رامین یاسین به حاشیه کشانده شده بود، در صفحه رسمی خود طلاق خود را اعلام کرد.»

این خبرگزاری در گزارش خود با نقل قول توییتی از این بازیگر ایرانی نوشته است: «گفته شده است که آرامش زندگی مهناز افشار از سال ۹۳ و پس از ازدواجش با یاسین رامین فرزند محمد علی رامین سیاستمدار نه چندان خوشنام اصولگرا، نسبتا بر هم ریخت.»

در این گزارش سپس به سوابق کاری محمدعلی رامین پدر یاسین رامین در دوران مدیریتش بر معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد اشاره شده و ذکر شده است که در این مدت سیاست های او به نوشته این خبرگزاری « بسیاری از روزنامه‌ها را به تعطیلی کشانده بود.»

در ادامه این نوشته به اولین حاشیه این ازدواج اشاره شده و ذکر گردیده است که « اولین حاشیه ازدواج این بانوی بازیگر این بود که در مراسم عقدش پدر همسرش حضور نداشت. ظاهرا او از ازدواج پسرش با مهناز افشار راضی نبود.»

در ادامه این گزارش تقریبا شرح مبسوطی از حواشی دیگر این ازدواج پرداخته شده و از جمله به اختلاف سنی او با همسرش یاسین رامین توجه شده است»

مساله مربوط به رابطه رامین با هلال احمر و موضوع خرید تجهیزات پزشکی و جنجال های پیرامون آن از دیگر نکاتی است که در گزارش این خبرگزاری بدان اهمیت داده شده است.

در بخشی از این گزارش ذکر شده است که: «با این که موضوع شکایت هلال احمر از رامین مسئله مالی بوده است، اما در رسانه‌ها و افکار عمومی این تصور وجود دارد که واردات شیر خشک آلوده در جریان تحریم‌های ایران از سوی غرب موضوع شکایت از اوست.»

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی دیگر موضوعی است که برای تنظیم کننده این گزارش اهمیت داشته است. در بخش پایانی این گزارش ذکر شده است: «بسیاری از کاربران معتقدند که مهناز افشار حرکت درستی انجام داده است و ازدواج آنان از ابتدا به صلاح هر دو نبوده است. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که طلاق برای هر شخصی پیش می آید و در حال حاضر دیگر نباید مانند قبل نگران آن بود. به گفته این دسته از کاربران این مرحله نیز می گذرد و افشار باید قوی باشد. بعضی از کاربران نیز معتقدند که با پول فراوانی که او بدست آورده است نباید نگران آینده خود و فرزندش باشد.»

دراین باره بیشتر بخوانید: 

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 52894
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا