سریال اکشن و تخیلی ده‌نمکی

به گزارش جهان صنعت نیوز: محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال «دادستان» در واکنش به اخبار و گمانه‌زنی‌ها درباره این سریال و موضوع آن گفت: داستان «دادستان» تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود اما همه مسئولان و مدیران باید آن را ببینند. این سریال با همه کارهای آقای ده‌نمکی که آثار پرمخاطبی در کارنامه دارد، فرق دارد و فضایی پلیسی، معمایی و اکشن دارد.

خزاعی با اشاره به آغاز تصویربرداری سریال از اول مردادماه گفت: «دادستان» در ۱۵ قسمت ساخته می‌شود و تاکنون ۲۰ درصد از کار تصویربرداری شده است. این سریال بیش از ۱۰۰ لوکیشن دارد که گروه با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار را جلو می‌برد.

وی با اشاره حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون در این مجموعه تلویزیونی افزود: حدود ۱۲۰ بازیگر در سریال جلوی دوربین می‌روند که از این تعداد ۲۰ نفر بازیگر حرفه‌ای و مابقی بازیگران تئاتر و چهره‌های هنری جوان هستند.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در ادامه گفت: در این سریال صحنه‌های اکشن و جذاب زیادی داریم که امیدواریم مخاطبان در زمان پخش سریال از آن لذت ببرند.

خزاعی در پایان گفت: حدود ۹۰ درصد سریال در تهران تصویربرداری می‌شود و مابقی آن در یکی از کشورهای منطقه تصویربرداری خواهد شد.

تاکنون بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، سحر قریشی، علیرضا استادی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی جلوی دوربین مسعود ده‌نمکی رفتند.

فیلمنامه سریال «دادستان» که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیدهخواندنی
شناسه : 127538
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا