رونمایی ایرپاد مکس اپل به قیمت گران‌تر از آیفون

به گزارش جهان صنعت نیوز:  ایرپاد جدید که حداکثر ۲۰ ساعت عمر باطری دارد، از سه شنبه آینده وارد بازار خواهد شد.


به دلیل این که هدفونهای دورگوش اطراف گوش را می گیرند، کیفیت صدای بهتری نسبت به ایرفونها فراهم می کنند و در استودیوهای حرفه ای شکل استاندارد مورد استفاده مانده اند. مدل ایرپاد مکس با هدفونهای پیشرفته ای مانند محصول Bose که در ایام خرید تعطیلات سال نو ۳۴۰ دلار فروخته می شود، رقابت خواهد کرد.

هدفون ایرپاد مکس با قیمت ۵۴۹ دلار بسیار گرانتر از مدلهای استاندارد آیفون، آی پد و ساعت اپل است. این شرکت اعلام کرد قیمت مدلهای ایرپاد و ایرپاد پرو همان ۱۵۹ دلار و ۲۴۹ دلار خواهد ماند.

ایرپاد مکس ۹ میکروفون و دو تراشه H۱ دارد که تراشه سفارشی برای پردازنده صوتی است. این میکروفونها به کاهش صدای هوا در تماسهای تلفنی کمک می کنند و با استفاده از میکروفونهایی که در داخل پد گوشی وجود دارد، نویز اضافی را می گیرد.

نتایج مالی سه ماهه اخیر اپل رشد فروش واحد لوازم جانبی را با وجود کاهش ۲۰.۷ درصدی فروش آیفون نشان داد. فروش لوازم جانبی اپل در سال مالی ۲۰۲۰ به میزان ۱۶ درصد رشد داشته و به ۵۳.۸ میلیارد دلار رسیده در حالی که فروش آیفون سه درصد کاهش داشته و به ۱۳۷.۸ میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس گزارش رویترز، اپل جدیدترین مدلهای آیفون را با امکان اتصال ۵G در اکتبر به بازار عرضه کرد که به دلیل تاخیرهای ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس کرونا یک ماه دیرتر از زمان معمول عرضه مدلهای جدید این گوشی در سپتامبر بود.

اخبار برگزیدهخواندنیدانش و فناوری
شناسه : 158230
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا