دلیل درگیری فکری و دیاباته مشخص شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در اواخر دیدار استقلال و فولاد خوزستان محمد دانشگر به دلیل اصابت تابلوهای تبلیغاتی به ساق پایش دچار مشکل و از همان سمت با برانکارد راهی رختکن تیم استقلال شد. در این بین آبی پوشان حدود ۱۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردند و به خاطر این اتفاق بعد از پایان بازی انتقادات فراوانی به کادر فنی تیم استقلال وارد شد.


اینکه چرا سرمربی استقلال در آن دقایقی تعویض نکرد یک سوال است اما ظاهرا اتفاقات عجیب باعث ناراحتی محمود فکری از دیاباته شده است. از آنجا که بعد از مصدومیت دانشگر قرار بود تعویض دیگری انجام شود سرمربی استقلال دیاباته را به کنار زمین فرا خواند تا او را به زمین بفرستد، مهاجم استقلال هم کنار خط آمد و تابلوی تعویض هم بالا رفت اما در همان لحظه فرشید اسماعیلی به کادر فنی اعلام کرد زانویش درد دارد و نمی تواند به بازی ادامه بدهد.

با این اتفاق کادر فنی استقلال برای حضور دیاباته در زمین دست نگه داشت تا شرایط را برای جایگزینی اسماعیلی بررسی کند، بعد از این اتفاق فکری بلافاصله خواستار حضور دیاباته در زمین شد اما مهاجم استقلال برای تعویض کفش های خود راهی رختکن شده بود! شیخ که با حضور کنار خط متوجه شده بود نمی تواند با آن استوک ها بازی کند به رختکن رفت و کفشهایش را عوض کرد اما سرمربی استقلال از این اتفاق به شدت عصبانی شد. تصاویر منتشر شده روی جلد یکی از روزنامه های ورزشی از فکری و دیاباته نشان دهنده ناراحتی شدید سرمربی از مهاجم استقلال است.

فکری بعد از چند دقیقه که دیاباته از رختکن برگشته بود با عصبانیت بر سر وی فریاد زد که در این دقایق کجا بوده که مهاجم استقلال اعلام کرد به رختکن رفته بود تا کفشهایش را عوض کند!

 

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 154045
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا