خدمات امور مالیاتی برای نقل و انتقال مسکن الکترونیکی شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  علی محمدی روز یکشنبه افزود: پیش از این مردم برای نقل و انتقال مسکن مسکونی خود و پرداخت مالیاتی آن، باید به سازمان امور مالیاتی مراجعه می کردند که این موضوع از اسفند سال ۹۸، به علت شیوع کرونا، تغییر رویه داد.

وی یادآور شد: از اسفند سال ۹۸ به منظور تسهیل فرآیند امور اداری و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت یکپارچه به دفاتر اسناد رسمی منتقل شد.

محمدی اظهار داشت: طبق آخرین ابلاغیه دریافت شده از معاونت درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، بنا شد از این پس تمامی خدمات مربوط به نقل و انتقال املاک مسکونی به صورت الکترونیک و در دفاتر اسناد رسمی انجام شود.

مسئول روابط عمومی امور مالیاتی شهر و استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس این ابلاغیه از تاریخ ۳۱ خرداد سال جاری این اقدام برای همیشه در دفاتر اسناد رسمی پایتخت و از ۱۵ تیر در همه شهرستان های این استان اجرا و خدمات امور مالیاتی به صورت الکترونیک ارائه خواهد شد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلاندانش و فناوری
شناسه : 112538
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا