حالا که فروزان بازداشت شده، پرونده تخلفات فوتبال را تا آخر پیگیری کنید

جهان صنعت نیوز| محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی و همسر او اخیرا بازداشت شده اند. احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی که پیگیر پرونده این بازیکن فوتبال است، در مصاحبه ای با فارس اعلام کرده که دلیل بازداشت فروزان، تبانی و شرط بندی بوده است.


بازپرس پرونده برای فروزان و همسر او که برای رسیدگی به پرونده شرط‌بندی احضار شده بودند، قرار وثیقه صادر کرده که به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت شده‌اند. علیرضا بیگی اعلام کرده که به واسطه اتفاقی که در دیدار تراکتورسازی و سپیدرود رشت به وجود آمد، از فدراسیون فوتبال مصرانه درخواست کرده تعلل ارادی دروازه‌بان تراکتورسازی را بررسی کند و جواب بدهد. به عبارتی در این ماجرا، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم نقش دارد و نتیجه بررسی های این کمیته است که باعث شده فروزان را بازداشت کنند.

کمیته اخلاق به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات خارج از زمین در حوزه ورزش فوتبال، مسئول رسیدگی به این پرونده بوده و حالا که مستندات این کمیته توانسته دادسرای فرهنگ و رسانه را برای دستگیری فروان قانع کند، نشان می دهد این کمیته دارای مدارک مستندی در این رابطه است.

پیش از این هیچ وقت درمورد تخلفات مرتبط با فوتبال که توسط فوتبالیست ها و مربیان انجام شده، کسی بازداشت نشده بود. اما این بار به نظر می رسد مدارکی دال بر متخلف بودن فروزان وجود داشته که دادسرای فرهنگ و رسانه را برای بازداشت او مجاب کرده است.

تشخیص اینکه فروزان واقعا تخلفی مرتکب شده یا نه، برعهده مقامات قضایی است اما حالا که بحث بازداشت فروزان تبدیل به خبر اصلی رسانه های ورزشی تبدیل شده، چه بهتر که فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و مقامات قضایی با جدیت پیگیر این پرونده و البته سایر موارد مشابه که گهگاه شائبه هایی در فضای فوتبال ایجاد کرده باشند تا یک بار به طور جدی، برخوردی مناسب با متخلفات احتمالی انجام شود.

ورزشی
شناسه : 16093
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا