جواد نکونام: بدون پاتوسی هم با استقلال بازی می‌کنیم

به گزارش جهان صنعت نیوز:  جواد نکونام می‌گوید مشکلی برای بازی با استقلال ندارند. او می گوید اتفاقا کاملا آماده برگزاری این مسابقه هستند. سرمربی فولاد در این باره توضیح می‌دهد: «پاتوسی بازیکن خوبی است ولی بازیکنی نیست که اگر نباشد، به خاطر او مقابل استقلال بازی نکنیم. من به شدت نگران بازیکنان هستم. برای پاتوسی هم نگرانم. تلاش ما این بود او زود برگردد ولی تا این لحظه نشده.

نگرانی من این است که خدای ناکرده او هم در معرض بیماری کرونا بوده باشد. بحثم این بود به زمان بیشتری نیاز داریم تا خدای ناکرده برای او و دیگر بازیکنان مشکلی به وجود نیاید. وگرنه فولاد بدون پاتوسی هم مقابل استقلال بازی می کند. تیم ما متکی به یک بازیکن نیست. فولاد یک تیم است. این را در نیم فصل اول ثابت کرده‌ایم. هیچوقت بهانه‌ای برای بازی کردن نگرفته‌ایم. همیشه گفته‌ایم اگر برنامه درست باشد، طبق برنامه عمل و بازی می‌کنیم. الان هم مشکلی با شروع لیگ نداریم ولی بحث‌مان چیز دیگری است.»

نکونام که سال‌ها در اروپا بازی کرده و از قوانین فوتبال به ویژه در این روزها به خوبی آگاه است، می گوید: «ما اگر نگران شروع لیگ هستیم، به خاطر این است که معتقدیم ساز و کار خوبی در نظر گرفته نشده. ما می‌توانستیم به سادگی الگوبرداری کنیم. از آلمانی‌ها بپرسیم چطور شما لیگ‌تان را برگزار کردید. من از اسپانیا با خبر هستیم. با مسئولان اوساسونا در ارتباطم. برای اینکه بتوانیم در فولاد پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت کنیم، با اوساسونا ارتباط گرفتم تا بتوانیم به بهترین و حرفه‌ای ترین شکل ممکن همه چیز را رعایت کنیم.

آنجا بازیکن از روز اول تا روز آخر باید با یک ماشین سر تمرین برود. اجازه ندارد در تمرین دست به توپ بزند. وسایلی تهیه کرده اند که حتی کمک می‌کند بازیکن انفرادی با آنها تمرین کند. بیش از دو نفر با هم تمرین مشترک ندارند. این مقدمات کار است تا کم کم به تمرینات گروهی اضافه شوند ولی درایران چطور؟ از روز اول تمرینات گروهی شد. مجبور هم بودیم. من نگرانی‌ام از این بابت است. می‌گویم ایرادی ندارد. لیگ برگزار  شود، ولی نه با این ساز و کار. باید روش بهتری در نظر می‌گرفتیم و حداقل الگو برمی‌داشتیم.»

 

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 111374
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا