جنجال دوباره در فدراسیون ؛ رای قابل تجدیدنظر، تعلیقی نمی‌شود

جهان صنعت نیوز:   مهدی دادرس در مورد بحث تعلیقی بودن محرومیت هواداران پرسپولیس و سپاهان در رای صادرشده توسط کمیته انضباطی گفت: «ما کلانتری ۱۴ هستیم و این حکم برای کلانتری ۱۵ است! این حکم به ما مربوط نمی‌شود، کسی که این حکم را صادر کرده و من هم تازه شنیده‌ام که تعلیقی است چون اصلا به کمیته استنیاف مربوط نیست، جوابگوی آن باید کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال باشد؛ یعنی کمیته استیناف هیچ نقشی ندارد.»

دادرس در مورد اینکه همین نظر را رئیس کمیته انضباطی دارد و معتقد است به کمیته استیناف مربوط می‌شود، گفت: «ما اصلا پرونده را ندیده‌ایم، مگر ما تعلیق کرده‌ایم؟ من که چیزی یادم نمی‌آید، ولی مثل اینکه قابل تجدیدنظر بوده و من الان آن را خواندم، نوشته قابل تجدیدنظر، قابل تجدیدنظر دیگر تعلیقی نمی‌شود. ما تا به حال پرونده را ندیده‌ایم.»

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد اینکه امکان این وجود دارد که کسی بتواند در چنین آرایی دست ببرد، گفت: «در کمیته استیناف چنین کاری انجام نمی‌شود. این را اطمینان داشته باشید. اگر کسی دست ببرد ۵ تن از قضات محترم حضور دارند. ما هم در کنار آنها شاگردی می‌کنیم. اگر رایی هم بیاید آن را امضا می‌کنیم. کسی دست در هیچ رایی نمی‌برد. این اتفاق تا به حال در کمیته استیناف نیفتاده است. خلاصه از همان کلانتری ۱۴ سوال کنید! به کمیته استیناف مربوط نیست. هر کسی به حکم اعتراض کند به کمیته استیناف می‌آید. ما هم اصلا جلسه‌ای نداشته‌ایم که حکم بدهیم.»

ورزشی
شناسه : 40642
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا