توجیه رژیم صهیونیستی برای فروش جاسوس افزار

به گزارش جهان صنعت نیوز: تحقیقات ۱۷ سازمان رسانه ای که یکشنبه هفته جاری منتشر شد، نشان داد جاسوس افزار گروه NSO به نام پگاسوس برای هک ۳۷ تلفن هوشمند متعلق به خبرنگاران، مقامات دولتی و فعالان حقوق بشری مورد استفاده قرار گرفته است.


این شرکت اسرائیلی نتایج تحقیقات سازمانهای رسانه ای را تکذیب و آن را ادعاهای نادرست خوانده و اعلام کرد که فناوری خود را تنها به مقامات قانونی و سازمانهای اطلاعاتی دولتها می فروشد.

این شرکت اعلام کرد فناوریهای ما همه روزه برای شکستن حلقه های کودک آزارها، قاچاقچیان مواد مخدر، پیدا کردن کودکان مفقود و ربوده شده، پیدا کردن افرادی که زیر آوار ساختمانهای فروریخته محبوس شده اند و حمایت از فضای هوایی در برابر ورود پهپادهای خطرناک مورد استفاده قرار می گیرد.

وزارت دفاع رژیم صهیونیستی در بیانیه خود اعلام کرد این رژیم تنها صادرات محصولات سایبری به نهادهای دولتی به منظور استفاده قانونی و برای اهداف جلوگیری از ارتکاب جنایت و تحقیقات مربوط و مقابله با تروریسم را تایید می کند. در مواردی که محصولات صادر شده برخلاف مجوزهای صادراتشان مورد استفاده قرار گرفته اند، اقدامات مقتضی انجام خواهد شد.

پیشتر نیتسان هورویتز، وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی و رئیس حزب مرتس به خبرنگاران گفته بود با بنی گانتس، وزیر جنگ درباره صادرات گروه NSO دیدار خواهد کرد. موسی راز، یک قانونگذار رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تلویزیونی از این حزب خواسته بود که رژیم صهیونیستی صادرات گروه NSO را ممنوع کند.

بر اساس گزارش رویترز، اما یائیر گولان، یک قانونگذار دیگر حزب مرتس و مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد گزارشی که درباره گروه NSO داده شده است به نظر می رسد با انگیزه تجاری بوده و این شرکت تنها شرکتی نیست که چنین محصولاتی را عرضه می کند.

اخبار برگزیدهخواندنیدانش و فناوری
شناسه : 204220
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا