برگزاری دیدار ایران و عراق با VAR

به گزارش جهان صنعت نیوز:   تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود از مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ، با تک گل علیرضا جهانبخش از سد سوریه گذشت و به صدر جدول رده‌بندی گروه نخست صعود کرد. ملی‌پوشان در دومین دیدار خود، روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور در قطر به مصاف عراق می‌روند.


روزنامه بغداد الیوم خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز گذشته به تیم‌های ایران و عراق اطلاع داده است که دیدار روز سه شنبه دو تیم در استادیوم خلیفه دوحه با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود و AFC در این رابطه تأکید کرده که فناوری استفاده شده در ورزشگاه خلیفه، بالاترین سطح از کیفیت موجود در منطقه را داراست.

این روزنامه در ادامه نوشته است کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل کمبود وقت و همچنین تعامل برای برگزاری دیدارهای کشورهای حاضر در خاک خودشان، ارائه فناوری VAR را تکمیل نکرده و استفاده از کمک داور ویدیویی را در تمامی مسابقات الزامی نکرده است.

تیم ملی ایران پس از مدت‌ها میزبانی مسابقات رسمی و بین‌المللی را برعهده گرفت و بازی‌ خانگی خود را در تهران برگزار کرد، اما به دلیل تحریم‌های سیاسی قادر به استفاده از VAR در استادیوم آزادی نبود و به همین دلیل دیدار نخست برابر سوریه بدون فناوری کمک داور ویدیویی برگزار شد.

خواندنیورزشی
شناسه : 213285
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا