برانکو ناجی عرب و خلیلی شد

جهان صنعت نیوز| درحالی که چند روزی است گروهی از طرفداران پرسپولیس با تجمع جلوی این باشگاه ، خشم‌شان را به سومدیریت در باشگاه نشان می دادند، برانکو سعی کرد فشار را از روی آنها بردارد.


برانکو در مصاحبه اخیر خود گفت آنچه باعث رفتنش از پرسپولیس شده، قطعا مسائل مالی نبوده است. او گفت:«ارتباط بسیار خوبی را با عرب مدیر تیم و محسن خلیلی به عنوان سرپرست داشتم. من می خواستم فضایی جدید را تجربه کنم. »

درحالی که تجمعات مقابل باشگاه پرسپولیس، کار را به دخالت نیروهای پلیس هم کشانده و طوری شده که آسایش همسایگان این باشگاه سلب شود، این جملات برانکو نی تواند اقلا فشار را از روی عرب بردارد.

اینکه چرا همه انگشت اتهام را به سوی عرب گرفته اند البته بی ارتباط با کم کاری هیات مدیره و او در پرداخت بدهی ها نیست اما این وسط درباره دو پیشکسوت پرسپولیسی که چند اینستاگرام و کانال میلیونی دارند هم بحث هایی وجود دارد. اینکه آنها چگونه خط دهی می کنند تا جو ملتهب شود. آنهایی که دست یکی‌شان در همین دوران از تیم ملی و پرسپولیس به دلیل رفتارهای ناپسند کوتاه شد و جالبتر اینکه برانکو در حرف‌هایش هیچ تشکری از او نکرده اما از خلیلی و عرب اسم برده تا اقلا بیش از حد توهین نشنوند و قربانی بازی دیگران که می خواهند از رفتن برانکو برای خود نمدی بسازند، نباشند!

ورزشی
شناسه : 28484
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا