برانکو: باید با اختلاف ۵ گل سپاهان را می‌بردیم

جهان صنعت نیوز| سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جریان بازی باید با اختلاف ۵ گل گل سپاهان را شکست می‌دادیم.


برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از برد تیمش مقابل سپاهان در خصوص این بازی گفت: طبیعی است که بابت رفتن به فینال خوشحال هستیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم و قبل از هر چیز تبریک خودم را به آنها می گویم.

قاطعانه برتر از سپاهان بودیم

وی ادامه داد: همچنین به هواداران مان تبریک می‌گویم که از ما به خوبی حمایت کردند. بسیار بازی خوبی ارائه دادیم و قاطعانه بهتر از سپاهان بودیم. نشان دادیم چرا بهترین تیم ایران هستیم، چون بازی نیمه نهایی را با تیم دوم بازی کردیم و با لیاقت به فینال رفتیم. ما پدیده را شکست دادیم و الان هم سپاهان را در اصفهان شکست دادیم. تبریک فراوانی به بازیکنانم می گویم چون از بازی و رفتار آنها لذت بردم. همه آن چیزی که برای باشگاه بزرگ لازم است را بازیکنان دارند.

۲ بازیکن دیگر سپاهان هم باید اخراج می‌شدند
برانکو درباره داوری بازی افزود: ۲ بازیکن دیگر تیم سپاهان هم باید اخراج می شدند. نمی دانم چرا داور پنالتی گرفت اما ظاهرا داور پشت دروازه این پنالتی را اعلام کرد. تا به حال دیده ام که برای پرسپولیس داور پشت دروازه تصمیم گیری کرده است و برای تیم های دیگر نبوده است. در بازی با نفت آبادان هم داور پشت دروازه گل ما را مردود اعلام کرد.

نیمکت سپاهان با عصبانیت سمت نیمکت ما می‌آمدند

سرمربی تیم پرسپولیس درباره درگیری زیاد بازیکنان هم ادامه داد: من پشت به زمین بودم و متوجه درگیری ها نشدم اما باید انگیزه بازیکنان میزبان را درک کرد. به خاطر عصبانیت‌ها این مسائل پیش می آید. تا جایی که می دانم نیمکت حریف سمت نیمکت ما می آمد. به نظر من روی بازیکن ما پنالتی شد اما داور آن را نگرفت.

پنالتی کیانی هم گل می‌شد، برمی‌گشتیم
برانکو درباره اینکه اگر پنالتی کیانی گل می شد به بازی بر می گشتید افزود: بله به بازی بر می گشتیم.

می دانم چرا داور برای سپاهان پنالتی گرفت

وی در خصوص اخراج بازیکنان سپاهان و اینکه شما به سود تیم خودتان حرف می زنید گفت: به نظر شما اخراج دو بازیکن سپاهان عادلانه بود یا نبود؟ کیانی و یزدانی هم باید اخراج می شدند. چرا ایران پوریان اخراج شد؟ می دانید به داور چه گفت؟ شما با داور حرف زدید؟ من نمی دانم داور چرا برای سپاهان پنالتی گرف. آن صحنه پنالتی نبود. شما می دانید آن صحنه پنالتی بود؟

وظیفه داوران پنجم را می‌دانم، برای حریفا پرسپولیس پنالتی بگیرند

برانکو درباره اینکه می دانید وظیفه داور پنجم چیست افزود: نه نمی دانم اما می دانم داور پنجم پنالتی روی علیپور را نگرفت اما آن طرف پنالتی گرفت. مقابل ما داوران پشت دروازه تصمیم گیری می کنند. روی علیپور خطا شد و کم مانده بود به داور برخورد کند اما پنالتی گرفته نشد.

ما خودمان داور هستیم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه داور پنالتی گرفته اما نظر شما چیز دیگری است، گفت: شما فکر می کنید ما مربیان داوری بلد نیستیم؟ ما خودمان داور هستیم.

باید با اختلاف ۵ گل سپاهان را می‌بردیم

وی درباره اینکه همه چیز دست به دست هم داده تا قهرمان شوید و آیا این قهرمانی ها به شما می چسبد تصریح کرد: فکر می کنید سپاهان امروز مستحق برد بود؟ قبل از این اخراج ها سپاهان از ما بهتر بازی کرد؟ شما بگویید کی بهتر بازی کرد؟ واقعیت این است که بازی امروز پرسپولیس بسیار بهتر از سپاهان بود و باید با ۵ گل اختلاف این بازی را می بردیم. حالا شما بگویید درست نیست. ما ۲ بار به تیر دروازه زدیم. با لیاقت قهرمان کشور شدیم و با لیاقت به فینال حذفی رفتیم. حالا شما اگر این طور فکر نمی کنید، بگویید. دو تیم برتر ایران با هم بازی کردند و از حریف نترسیدیم. در دقیقه آخر بردیم اما با استحقاق. سپاهان می توانست امروز برنده باشد اگر گل می زد و ما نمی زدیم.

خلیلی می‌توانست جو را کنترل کند، اما نیمکت سپاهان به ما حمله‌ور شدند

برانکو درباره اینکه محسن خلیلی باید نیمکت پرسپولیس را کنترل می کرد اما نکرد، افزود: کدام نیمکت به سمت ما حمله کرد؟ ما سمت آن ها رفتیم؟محسن خلیلی تلاش کرد فضا را آرام کند اما نیمکت حریف سمت ما هجوم می آورد. فقط می گویم شلوغی سمت نیمکت ما بود. ما که خودمان به خودمان حمله نکردیم! نیمکت حریف دنبال چه چیزی روی نیمکت ما بود.

داماش را نبردیم یعنی کاری نکرده‌ایم؛ قشقایی یادمان نرفته

سرمربی پرسپولیس درباره محرمان بازی فینال هم ادامه داد: سوال خوبی بود. طبیعی است که ما بهتر از داماش هستیم. ما قهرمان هستیم و شکی در این نیست اما معنی ندارد که همیشه تیم بهتر برنده شود. قشقایی ۴ سال قبل ما را برد. امروز برد بسیار خوبی به دست آوردیم اما فینال را نبریم کاری نکردیم. نیمکت خوبی داریم و بازیکنان باکیفیتی در تیم ما هستند که می تواندن جای آنها را پر کنند.

خسته شدم آنقدر که که مذاکراتم با تیم های دیگر را تکذیب کردم

وی درباره شایعه مذاکره او با تراکتورسازی هم گفت: من کارگر ورزشی هستم و با همه مذاکره می کنم. می توانم با همه مذاکره کنم. خسته شدم که این قدر این چیزها را تکذیب کردم.

تهدید بازیکن پرسپولیس بدتر بود یا رفتار بیرانوند؟

برانکو در خصوص اینکه داوران هوای پرسپولیس را دارند اما در این بازی ۲ بار به تیر دروازه زدید اما پنالتی سپاهان گل می شد کسی یقه شما را نمی گرفت، ادامه داد: خیلی نمی خواهم به این موضوع بپردازم چون من صحبت هایم را در این باره گفتم. همه بازی های ما را ببینید. داوران یک اوت به ما ندادند. اگر اشتباه نکرده باشم در بازی قبلی یزدانی محروم شد اما بخشیده شد. به نظر شما تهدید کردن بدتر بود یا کار بیرانوند؟

بیرانوند را مادام‌العمر محروم کنند!

وی افزود: بیرانوند فردی را که در مسیر حرکت بازیکنان بود کنار زد اما او را محروم کردند اما سیاوش یزدانی هواداران پرسپولیس را تهدید کرد و فقط یک بازی محروم شد. کدام کار بدتر بود؟ به نظر من باید بیرانوند را مادام العمر محروم کنند!

ورزشی
شناسه : 22812
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا