آپدیت جدید اپل؛ سریع ولی ناکارآمد

جهان صنعت نیوز: اپل که به تازگی آپدیت جدیدی را برای گوشی‌های آیفون و تبلت های آیپد منتشر کرده است، به نظر می‌رسد که نتوانسته است تمامی نیازهای کاربرانش را برطرف و مشکلات آنها را حل کند.


آپدیت iOS ۱۳.۲.۲ که برای تمامی دستگاههای اپل سازگار با نسخه iOS ۱۳ همچون آیفون‌های مدل ۶ به بالا و نسل هفتم تبلت‌های آیپد منتشر شده است، قرار بود مشکلاتی از قبیل اتصال کاربران به شبکه‌های اینترنت همراه (cellular data) و از کار افتادن ناگهانی اپلیکیشن‌ها را برطرف کند اما به گفته بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی، فروم ها و وب سایت رسمی اپل، نه تنها این مشکلات را برای بسیاری از آنها برطرف نکرده بلکه آنهایی که با این مشکلات مواجه نشده بودند، را نیز درگیر خود کرده است.

البته بر اساس گزارش‌های منتشر شده در منابع خبری به نقل از مجله فوربس، این نسخه به روزرسانی شده توانسته مشکلات مالتی تسکینگ multitasking problems در گوشی‌های آیفون را برطرف کند که همین موجب شده است میزان نارضایتی از این آپدیت سریع ولی ناکارامد بالا نرود. اما در عین حال، بسیاری دیگر از مشکلات آنها را برطرف نکرده و موجب شده است که از این نسخه انتقادات فراوانی کرده و آن را آپدیتی ” سریع ولی ناکارآمد” بنامند. 

 

دانش و فناوری
شناسه : 59431
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا