آزمایش گزینه لغو ارسال برای کاربران پولی توییتر

 به گزارش جهان صنعت نیوز:  جین مانچون وانگ، محقق اپلیکیشن که قابلیتهای رسانه اجتماعی اعلام نشده را با بررسی کد سایتها کشف می کند، انیمیشنی را توییت کرد که توییتی با یک خطا را نشان می دهد که گزینه لغو ارسال آن برای مدت کوتاهی فعال است.


سخنگوی توییتر اعلام کرد این قابلیت در راستای بررسی چگونگی فعالیت اشتراکهای پولی در این پلتفرم مورد آزمایش قرار گرفته است. توییتر به مرور زمان به آزمایش و تکرار قابلیتها برای کاربران پولی خواهد پرداخت.

توییتر اعلام کرده که سرگرم کار روی مدلهای اشتراک پولی از جمله سوپر فالو است که وابستگی این شرکت به درآمد تبلیغاتی را کاهش می دهد و به کاربران اجازه می دهد از دنبال کنندگانشان برای دسترسی به محتوای انحصاری پول دریافت کنند. این مدل اشتراک پولی امسال راه اندازی خواهد شد.

جک دورسی، مدیرعامل توییتر پیش از این اعلام کرده بود این سایت احتمالا هرگز قابلیت ویرایش توییت را که کاربران مطالبه دارند، فراهم نخواهد کرد.

اما توییتر برای کاربرانی که توییت ارسال می کنند، تذکراتی نظیر آیا می خواهند پیش از به اشتراک گذاشتن توییتشان، مقاله ای بخواننند را نمایش می دهد و در حال بررسی فراهم کردن امکان بازبینی جواب یک توییت (توییت ریپلای) پیش از منتشر شدن آن در صورت استفاده شدن از عبارات تند و نامناسب است.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر در نظرسنجی کاربران که سال گذشته داشت، قابلیت لغو ارسال را مطرح و از کاربران پرسیده بود آیا تمایل دارند از طریق یک مدل اشتراکی، چنین قابلیتی را داشته باشند.

اخبار برگزیدهخواندنیدانش و فناوری
شناسه : 175813
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا