پرسپولیس دست بردار مهاجم محبوب استقلال‌ نیست

به گزارش جهان صنعت نیوز: مدیرعامل پرسپولیس که انتظار نداشت بعد از جذب هفت بازیکن که از قضا چهار نفر آنها عضو تیم ملی هستند، با واکنش تند یحیی گل محمدی در خصوص توقف نقل و انتقالات مواجه شود، اکنون علیرغم تلاش‌هایی که برای پاسخگویی برای این موضوع از سوی رسانه‌ها صورت گرفته، به دنبال پایان دادن به بهترین شکل در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه است.


پرسپولیس تا به اینجای نقل و انتقالات توانسته علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و سعید صادقی را به عنوان چهار ملی‌پوش به خدمت بگیرد و گئورگی گولسیانی، محمد مهدی احمدی (بازیکن تیم المپیک ایران) و دانیال اسماعیلی‌فر نیز دیگر بازیکنانی بودند که در تابستان داغ نقل و انتقالاتی به جمع سرخپوشان اضافه شدند.

با این حال مشکلاتی که بر سر انتقال مهاجمان مدنظر یحیی‌ گل‌محمدی شکل گرفت باعث شده تا اکنون سرمربی سرخپوشان با احساس خطر در خصوص ضعفی که در طول فصل گریبان تیمش را در فاز تهاجمی و گلزنی خواهد گرفت، از هم اکنون اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کند. با این حال باشگاه پرسپولیس اکنون برخلاف فضای شکل گرفته و در سکوت در تلاش است تا این خوان پایانی نیز را به سلامت عبور کرده و نمره قبولی‌اش را در پنجره تابستانی دریافت کند.

یحیی گل محمدی و البته هواداران پرسپولیس با توجه به داشته‌های تیم در خط حمله، تنها با جذب دو مهاجم خارجی و باکیفیت و البته گلزن قانع خواهند شد. موضوعی که طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر علیرغم تلاشی که در این خصوص شده بی‌نتیجه مانده است.

درویش اما توانسته تا این لحظه با گزینه نهایی یحیی گل محمدی که مهاجمی از سری B برزیل است به نتایج مثبتی دست یابد و مذاکره با باشگاه این بازیکن در خصوص رقم رضایتنامه و همچنین دستمزد بازیکن مدنظر در حال پیگیری است. باشگاه کاملا امیدوار نسبت به این انتقال نشان می‌دهد و اگر مشکل خاصی بار دیگر پیش نیاید باید منتظر این انتقال بود.

مدیرعامل پرسپولیس اما در آخرین اقدام خود شاید دست به اتفاقی جالب توجه بزند؛ شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را نیز در کارنامه دارد، گزینه‌ای بوده که طی چند مدت اخیر بارها به یحیی گل محمدی پیشنهاد شده است و سرمربی سرخ‌ها بنا به خواسته فنی خود با این موضوع مخالفت کرده است.

با این حال کیفیت قابل توجه این مهاجم فرانسوی که فصل گذشته نیز در تیم الغرافه و در جمع شاگردان آندره آ استراماچونی موفق شده طی ۱۶ بازی ۱۱ گل به ثمر برساند، باعث شده تا باشگاه همچنان در انتظار این باشد که این انتقال صورت گیرد.

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 278102
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا